ul. Nieborowska 44/5
80-034 Gdańsk
Słowo jest ostatnim elementem, na jaki patrzy klient, gdy konwertuje.
Kiedy zostawia maila, dodaje produkt do koszyka, wprowadza dane karty albo wpisuje kod BLIK, robi to, bo przeczytał słowa.
Słowa, które przekonały go do zakupu. A ja jestem całkiem dobry ze słowami.
Decyzja o zakupie zapada dużo wcześniej, podświadomie.
Po decyzji przychodzi proces racjonalizacji. Klient chce produktu, ale musi sobie wytłumaczyć, że warto go kupić.
I ja mu to wytłumaczę.
Każda strona internetowa i podstrona potrzebuje treści, a ja tę treść zawodowo dostarczam.
Moja specjalizacja może nie spełniać Twoich wymogów. W takiej sytuacji znajdę Ci kompetentnego copywritera. Przestań tracić czas.
Jeśli ten krótki opis przekonuje Cię, że stworzę dla Ciebie dobre treści, to przekonam też Twojego klienta, żeby kupił produkt.