adres:
tel./fax (42) 648 78 99
kom. 668 377 370
branże:
DEST Dybowski-Tomczak Sp.j. - zdjęcie-871DEST Dybowski-Tomczak Sp.j. - zdjęcie-872DEST Dybowski-Tomczak Sp.j. - zdjęcie-873
opis działalności:

Producent: Autoalarmy, Immobilisery, DOG-BLOCK, Kontroler GSM SPY-DOG, Napędy bram, Kontroler GPS SAT-DOG www.sat-dog.pl, Monitoring pojazdów GPS/flot, Syreny, autozabezpieczenia, interfejsy CAN, automatyka, bramy, napedy, napędy, napedybram, Vigorous, siłowniki.

Dest rozpoczął działalność w 1980 roku. Od początku wytwarzaliśmy akcesoria do samochodów. Dostarczaliśmy również do FSO regulatory napięcia alternatora do produkcji Poloneza.W 1993 roku wyspecjalizowaliśmy się w produkcji zabezpieczeń przeciwkradzieżowych.Promowaliśmy własną markę alarmów DOG. Początkowo były to produkty sterowane pilotami w paśmie podczerwieni. Później również sterowane radiowo. Szeroki asortyment produktów bardzo specjalizowanych, jak różne typy interfejsów do realizacji funkcji komfortowych i akcesoriów (centralny zamek, domykanie szyb, czujniki ruchu, syreny) pozwolił zdobyć trudnych i wymagających klientów jakimi są serwisy Mercedesa, Fiata, Opla, VW, Audi , Skody, Chryslera.Produkujemy również kolejne wersje immobilizera DOG-BLOCK z klawiaturą i systemem SPiiD.Technika mikroprocesorowa umożliwiła nam opracowanie nowej generacji urządzeń autoalarmowych opartych na 64 bitowym kodzie zmiennym dynamicznie z rozbudowanymi funkcjami automatyki. Dynamiczny rozwój elektroniki współczesnych samochodów zmusił nas do stałego unowocześniania naszych produktów i dostosowywania ich do rozwiązań przyjętych w pojazdach.W 2001 roku powstały pierwsze alarmy bezpilotowe sterowane sygnałami z samochodu. Najpierw analogowo, a następnie z szyny CAN-BUS. Potrzeby rynkowe i zagrożenia związane z coraz częstszymi uprowadzeniami pojazdów spowodowały, że nasze alarmy DOG otrzymały załączalne funkcje przeciwuprowadzeniową i przeciwnapadową.W 2005 roku wprowadziliśmy do produkcji GSM-owe powiadomienie o alarmie z funkcją wskazania rejonu SPY-DOG, oraz  pierwszy  system monitoringu satelitarnego SAT-DOG.W 2010 roku wprowadziliśmy do oferty alarm DOG 70 sterowany z szyny CAN w pełni przeprogramowywalny, do każdego modelu pojazdów znajdujących się na naszej liście, z możliwością zmiany wielu ustawień.Od kilku lat rozwijamy System GPS „SAT-DOG flota” do nadzoru nad flotą pojazdów.

System oferuje wiele funkcji oraz raportów niezbędnych do ekonomicznego i bezpiecznego wykorzystywania samochodów flotowych. Funkcje te są dostępne  przez stronę internetową. Oferujemy również  urządzenie do satelitarnego nadzoru przeciwkradzieżowego SAT-DOG z centralnym monitoringiem.

Opracowaliśmy komputer pokładowy ECU sterujący pierwszym polskim samochodem elektrycznym.
Nasze wyroby posiadają niezbędne certyfikaty i homologacje międzynarodowe.