adres:
ul. Verdiego 13 m.8
03-289 Warszawa - Białołęka
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 9521891532
rok założenia: 2013
telefony:
tel. (22) 394 97 65
fax (22) 435 92 35
kom. 880 301 692
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:

Firma ARCHIVIRON oferuje kompleksowe usługi w zakresie szeroko pojętego zarządzania dokumentacją papierową i elektroniczną. Zajmujemy się m.in. porządkowaniem i archiwizacja dokumentów, obsługa serwisowa archiwum Klienta, sporządzaniem przepisów kancelaryjnych i archiwalnych. W ofercie mamy ponadto szeroką gamę szkoleń poświęconych tej tematyce.

Porządkowanie i ewidencja zasobu archiwalnego

  • Oddzielenie akt przeterminowanych od akt przeznaczonych do dalszego przechowywania
  • Kwalifikowanie dokumentów do odpowiednich kategorii archiwalnych
  • Segregacja, porządkowanie i opracowanie akt według komórek organizacyjnych
  • Klasyfikacja dokumentacji w układzie rzeczowym
  • Sporządzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej, niearchiwalnej oraz akt przeterminowanych
  • Wystąpienie do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego z wnioskiem o zgodę na wybrakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej
  • Nadzorowane zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z normą DIN 32757

Obsługa serwisowa archiwum Klienta

  • Prowadzenie archiwum zakładowego
  • Przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych
  • Udostępnianie dokumentacji zgromadzonej w archiwum pracownikom Klienta
  • Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie obiegu i archiwizacji akt
  • Kontakty z Archiwum Państwowym i innymi organami nadzorującymi
  • Inne czynności niezbędne dla właściwego funkcjonowania archiwum

Tworzenie do podstaw archiwów zakładowych

  • Zaprojektowanie powierzchni oraz wyposażenia archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, BHP i ppoż.
  • Przygotowanie instrukcji organizacji i działania archiwum zakładowego
  • Przeszkolenie pracownika wyznaczonego na stanowisko archiwisty zakładowego

Normatywy cały proces zarządzania dokumentacją w Podmiocie - zarówno kwestie dotyczące jej obiegu jak i archiwzacji powinny być uregulowane przez zestaw przepisów wewnętrznych.

 

Prezentujemy Państwu bogatą ofertę szkoleń z zakresu:

  • Szkolenia otwarte
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Archiwizacja dokumentacji projektów dofinansowanych z funduszy europejskich
  • Obieg i archiwizacja dokumentów w szkołach i innych placówkach oświatowych
  • Kurs kierowników kancelarii tajnych i niejawnych
  • Zasady obiegu i archiwizacji dokumentów papierowych i elektronicznych
  • Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Kurs inspektora ochrony danych osobowych
  • Platforma ePUAP i jej miejsce w procesie obiegu dokumentów w urzędzie
  • Zamówienia publiczne do 30 tys. euro oraz zasady ich dokumentowania
  • Kurs specjalisty ochrony informacji niejawnych
  • Elektroniczna dokumentacja medyczna - nowe obowiązki, wdrażanie procesu informatyzacji placówki zdrowia
  • Kodeks Postępowania Administracyjnego dla jednostek samorządu terytorialnego
  • Ochrona informacji niejawnych
  • Udostępnianie informacji publicznej a ochrona danych osobowych

Zapraszamy do współpracy !

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno