adres:
ul. Białostocka 24/35
03-741 Warszawa - Praga Północ
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 1130485692
telefony:
tel. (22) 618 37 21
kom. 608 425 348
opis działalności:
Archiwizowanie dokumentacji

 

Prawidłowa archiwizacja akt i zarządzanie dokumentacją na różnego typu nośnikach jest odzwierciedleniem sposobu funkcjonowania firmy lub instytucji. Dla naszych klientów wykonujemy kompleksowe prace archiwizacyjne zgodnie z wymogami Archiwum Państwowego, co potwierdzone jest stosownym certyfikatem. W zakres naszych usług wchodzi porządkowanie zasobów archiwalnych, klasyfikacja aktowa, opracowywanie dokumentacji i staranna segregacja dokumentów. Na życzenie naszych klientów sporządzona może zostać ewidencja akt lub spisy zdawczo - odbiorcze. Planując prace, każdorazowo uwzględniamy indywidualne potrzeby naszych zleceniodawców.

Przechowywanie dokumentów

 

Przechowywanie dokumentów w oznaczonym przepisami okresie jest dla wielu firm kłopotliwym obowiązkiem. Z myślą o komforcie naszych zleceniodawców, przygotowaliśmy kompleksową ofertę przechowywania akt, obejmującą właściwe pakowanie akt, składowanie akt, przechowywanie i udostępnianie ich przez określony czas. Zarchiwizowana dokumentacja składowana jest w pomieszczeniach spełniających wszystkie normy przeciwpożarowe i starannie zabezpieczona przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Naszym klientom gwarantujemy szybki dostęp do dokumentacji w całym okresie jej przechowywania.

 

Niszczenie dokumentacji

 

W skład kompleksowej oferty naszej firmy wchodzi również niszczenie dokumentacji. Naszym klientom oferujemy transport akt - odbiór dokumentów z dogodnego miejsca i w dogodnym terminie. Utylizacja akt prowadzona jest ze szczególną starannością i zgodnie z wszystkimi obowiązującymi normami. Ponadto, bez żadnych dodatkowych opłat, gwarantujemy Państwu certyfikat zniszczenia akt.

 

Instrukcja archiwalna i kancelaryjna

 

Stworzenie właściwych procedur kancelaryjno-archiwalnych to nie tylko komfort dla wszystkich pracowników firmy, ale też gwarancja zwiększenia wydajności pracy i jakości świadczonych usług. Opracowana na indywidualne zamówienie klienta, z uwzględnieniem specyfiki jego działalności instrukcja kancelaryjno-archiwalna zawiera szczegółowe wytyczne dotyczące postępowania z dokumentacją na wszystkich etapach jej obiegu. Stworzona na potrzeby naszych klientów instrukcja kancelaryjna i instrukcja archiwalna dopasowana jest do schematu organizacyjnego przedsiębiorstwa i reguluje zagadnienia takie, jak obieg dokumentacji, postępowanie z korespondencją, podział prac kancelaryjnych, rodzaje i wzory pism i sposoby ich porządkowania.

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno