nazwa firmy:
Independent Telecommunications Consulting Sp. z o.o.
telefony:
tel. (22) 830 04 03
fax (22) 830 05 24
fax (22) 830 05 24
www:
www.itc.waw.pl
email:
opis działalności:
Firma ITC powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na usługi wyspecjalizowanych konsultantów w zakresie telekomunikacji. Naszym głównym celem jest wspieranie firm w dążeniu do optymalizacji wydatków i jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych. Liberalizacja rynku telekomunikacyjnego umożliwiła pojawienie się kilkudziesięciu alternatywnych operatorów w stosunku do TP S.A. Mnogość ofert i ciągłe promocje oraz rozwój nowych usług stanowią nierzadko poważne wyzwanie nawet dla profesjonalnego działu wewnątrz firmy. Ciągłość zmian zachodzących na rynku telekomunikacyjnym wymaga dokładnej i aktualnej wiedzy o sytuacji w tej dziedzinie.
Firma ITC to doświadczeni konsultanci w zakresie telekomunikacji, informatyki, prawa i ekonomii. Doświadczenie naszych konsultantów zdobyte w największych firmach telekomunikacyjnych (TP S.A., Netia, Era, Plus, Idea), pozwoliło nam lepiej poznać i zrozumieć potrzeby klientów. Dzięki doświadczeniu swoich konsultantów firma ITC wypracowała sobie optymalne warunki współpracy z czołowymi operatorami i dostawcami sprzętu. Bazując na doświadczeniu i ustawicznej pracy polegającej na analizowaniu ofert i polityki operatorów firma dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ze swoimi klientami.
OFERTA
Audyt
Audyt jest pierwszym i podstawowym krokiem jaki stosujemy w naszym procesie, który zmierza do zarekomendowania optymalnego rozwiązania telekomunikacyjnego dla klienta. Celem nadrzędnym przydzielonego do obsługi naszego klienta doradcy jest dokładne poznanie procesów, struktur, zakresu działalności, a przede wszystkim potrzeb przedsiębiorstwa dla którego wykonujemy usługę. Przeprowadzany audyt opiera się na trzech filarach głównych:
- poznaniu specyfiki i sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa
- analizie wydatków ponoszonych na usługi telekomunikacyjne
- sprawdzeniu możliwości technicznych infrastruktury telekomunikacyjnej
Doradztwo
Usługa ta oparta jest o gruntowną analizę wykonaną na bazie danych wynikających z przeprowadzonego u klienta audytu.
Analiza danych opiera się na procesie symulacyjnym przeprowadzanym przez analityków ITC zawierających dane o aktualnej sytuacji cenowej i technicznej rynku usług telekomunikacyjnych. Efektem przeprowadzonej symulacji jest raport wstępny, który zawiera rekomendowane rozwiązania oraz kierunki wdrożeniowe, których celem jest usprawnienie struktur telekomunikacyjnych klienta.
Na tym etapie klient wspólnie z doradcą w oparciu o pozyskaną od firmy ITC wiedzę podejmuje decyzję o wdrożeniu jednego z zaproponowanych rozwiązań. Doradca ITC przygotowuje raport finalny, który stanowi element końcowy procesu doradztwa.
Wdrożenie
Decyzją klienta firma ITC podejmuje się wdrożenia rekomendowanych rozwiązań zaakceptowanych przez klienta w raporcie finalnym powstałym w oparciu o przeprowadzoną usługę audytu i doradztwa. Przydzielony klientowi doradca dokona wszelkich niezbędnych do wdrożenia działań takich jak:
- negocjacje z operatorami telekomunikacyjnymi
- podpisywanie stosownych umów w imieniu klienta
- renegocjowanie obecnych warunków handlowych
Na tym etapie firma ITC działając na mocy upoważnienia do reprezentowania strony klienta wykonuje szereg formalności, których celem jest zapewnienie najkorzystniejszych warunków handlowych u dostawców usług i sprzętu telekomunikacyjne. Jednym słowem doradca firmy ITC przyjmuje na siebie ogrom czasochłonnego działania usprawniając tym samym i przyspieszając wdrożenie korzyści wynikających z warunków zawartych w raporcie finalnym. Etap wdrożenia zamyka proces główny, który jest bezpośrednim następstwem przeprowadzonego audytu. Mając na celu zadowolenie klienta i wymierne korzyści jakie z czasem zaczynają procentować w wyniku przeprowadzonej fazy wdrożenia, proponujemy klientowi dodatkowy i stały proces kontroli oraz analizy zwanej - outsourcingiem.
Outsourcing
Firma ITC świadczy usługę niezależnego stałego procesu monitorowania sytuacji bieżącej w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej klienta. Usługa ta zawiera:
- wykonywanie stałych cyklicznych sprawozdań dotyczących aktualnej sytuacji rynku telekomunikacyjnego
- renegocjowanie i monitorowanie poprawności wykonywania zobowiązań wynikających z umów z dostawcami usług oraz sprzętu
- reprezentowanie klienta we wszystkich bieżących sprawach dotyczących formalności wynikających z utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej
Pakiet
Pakiet jest produktem określanym mianem usługi kompleksowej. W skład pakietu wchodzą elementy, których funkcjonowanie procesowe stanowi zasadę dopełniania. Proponując pakiet mamy na celu zaproponowanie klientowi usługi połączenia naszych procesów głównych, czyli proces doradczego wraz z procesem wdrożeniowym jak i procesem czasookresowego monitorowania.
Zapraszamy na naszą
Firma ITC to doświadczeni konsultanci w zakresie telekomunikacji, informatyki, prawa i ekonomii. Doświadczenie naszych konsultantów zdobyte w największych firmach telekomunikacyjnych (TP S.A., Netia, Era, Plus, Idea), pozwoliło nam lepiej poznać i zrozumieć potrzeby klientów. Dzięki doświadczeniu swoich konsultantów firma ITC wypracowała sobie optymalne warunki współpracy z czołowymi operatorami i dostawcami sprzętu. Bazując na doświadczeniu i ustawicznej pracy polegającej na analizowaniu ofert i polityki operatorów firma dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ze swoimi klientami.
OFERTA
Audyt jest pierwszym i podstawowym krokiem jaki stosujemy w naszym procesie, który zmierza do zarekomendowania optymalnego rozwiązania telekomunikacyjnego dla klienta. Celem nadrzędnym przydzielonego do obsługi naszego klienta doradcy jest dokładne poznanie procesów, struktur, zakresu działalności, a przede wszystkim potrzeb przedsiębiorstwa dla którego wykonujemy usługę. Przeprowadzany audyt opiera się na trzech filarach głównych:
- poznaniu specyfiki i sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa
- analizie wydatków ponoszonych na usługi telekomunikacyjne
- sprawdzeniu możliwości technicznych infrastruktury telekomunikacyjnej
Usługa ta oparta jest o gruntowną analizę wykonaną na bazie danych wynikających z przeprowadzonego u klienta audytu.
Analiza danych opiera się na procesie symulacyjnym przeprowadzanym przez analityków ITC zawierających dane o aktualnej sytuacji cenowej i technicznej rynku usług telekomunikacyjnych. Efektem przeprowadzonej symulacji jest raport wstępny, który zawiera rekomendowane rozwiązania oraz kierunki wdrożeniowe, których celem jest usprawnienie struktur telekomunikacyjnych klienta.
Na tym etapie klient wspólnie z doradcą w oparciu o pozyskaną od firmy ITC wiedzę podejmuje decyzję o wdrożeniu jednego z zaproponowanych rozwiązań. Doradca ITC przygotowuje raport finalny, który stanowi element końcowy procesu doradztwa.
Decyzją klienta firma ITC podejmuje się wdrożenia rekomendowanych rozwiązań zaakceptowanych przez klienta w raporcie finalnym powstałym w oparciu o przeprowadzoną usługę audytu i doradztwa. Przydzielony klientowi doradca dokona wszelkich niezbędnych do wdrożenia działań takich jak:
- negocjacje z operatorami telekomunikacyjnymi
- podpisywanie stosownych umów w imieniu klienta
- renegocjowanie obecnych warunków handlowych
Na tym etapie firma ITC działając na mocy upoważnienia do reprezentowania strony klienta wykonuje szereg formalności, których celem jest zapewnienie najkorzystniejszych warunków handlowych u dostawców usług i sprzętu telekomunikacyjne. Jednym słowem doradca firmy ITC przyjmuje na siebie ogrom czasochłonnego działania usprawniając tym samym i przyspieszając wdrożenie korzyści wynikających z warunków zawartych w raporcie finalnym. Etap wdrożenia zamyka proces główny, który jest bezpośrednim następstwem przeprowadzonego audytu. Mając na celu zadowolenie klienta i wymierne korzyści jakie z czasem zaczynają procentować w wyniku przeprowadzonej fazy wdrożenia, proponujemy klientowi dodatkowy i stały proces kontroli oraz analizy zwanej - outsourcingiem.
Firma ITC świadczy usługę niezależnego stałego procesu monitorowania sytuacji bieżącej w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej klienta. Usługa ta zawiera:
- wykonywanie stałych cyklicznych sprawozdań dotyczących aktualnej sytuacji rynku telekomunikacyjnego
- renegocjowanie i monitorowanie poprawności wykonywania zobowiązań wynikających z umów z dostawcami usług oraz sprzętu
- reprezentowanie klienta we wszystkich bieżących sprawach dotyczących formalności wynikających z utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej
Pakiet jest produktem określanym mianem usługi kompleksowej. W skład pakietu wchodzą elementy, których funkcjonowanie procesowe stanowi zasadę dopełniania. Proponując pakiet mamy na celu zaproponowanie klientowi usługi połączenia naszych procesów głównych, czyli proces doradczego wraz z procesem wdrożeniowym jak i procesem czasookresowego monitorowania.
Zapraszamy na naszą
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno