adres:
ul. Kozia 16
61-835 Poznań - Stare Miasto
województwo: wielkopolskie
powiat: Poznań
NIP: 7822073307
rok założenia: 2004
telefony:
kom. 502 625 176
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Ośrodek Badań Społecznych i Marketingowych INDEKS jest firmą, która specjalizuje się w realizacji badań społecznych i marketingowych, opracowywanych i przeprowadzanych na zlecenie instytucji, organizacji i urzędów - administracji publicznej oraz przedsiębiorstw. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku, posiadamy bogate doświadczenie w dziedzinie badań i analiz socjologicznych poparte licznymi projektami, realizowanymi od 2004 roku. Celem działań firmy INDEKS jest nie tylko trafne diagnozowanie, opisywanie oraz ocenianie za pomocą badań zarówno jakościowych jak i ilościowych, ale przede wszystkim zmienianie niekorzystnych tendencji, poprzez profesjonalne doradztwo. Nasza firma, nie koncentruje się tylko na diagnozowaniu i opisywaniu sytuacji, ale przede wszystkim podejmuje takie kroki, które umożliwią wykorzystanie wiedzy płynącej z przeprowadzonych badań. Ośrodek Badań Społecznych i Marketingowych INDEKS jest firmą, która specjalizuje się w realizacji badań społecznych i marketingowych, opracowywanych i przeprowadzanych na zlecenie instytucji, organizacji i urzędów - administracji publicznej oraz przedsiębiorstw. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku, posiadamy bogate doświadczenie w dziedzinie badań i analiz socjologicznych poparte licznymi projektami, realizowanymi od 2004 roku Celem działań firmy INDEKS jest nie tylko trafne diagnozowanie, opisywanie oraz ocenianie za pomocą badań zarówno jakościowych jak i ilościowych, ale przede wszystkim zmienianie niekorzystnych tendencji, poprzez profesjonalne doradztwo. Nasza firma, nie koncentruje się tylko na diagnozowaniu i opisywaniu sytuacji, ale przede wszystkim podejmuje takie kroki, które umożliwią wykorzystanie wiedzy płynącej z przeprowadzonych badań. Firma Indeks zajmuje się także realizacją badań z zakresu pomiaru jakości obsługi klientów - mystery shopper. Metoda Tajemniczy Klient jest jedną z najbardziej skutecznych technik badających poziom jakości usług i obsługi klienta. Poprzez zastosowanie tego narzędzia możecie Państwo sprawdzić jak funkcjonowanie Państwa firmy jest postrzegane przez potencjalnych klientów.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno