adres:
Proszówki 526
32-700 Bochnia
województwo: małopolskie
powiat: bocheński
NIP: 8681575265
rok założenia: 2013
telefony:
kom. 504 282 995
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Dla małych, średnich i dużych firm kBk Biuro kadrowo-księgowe w ramach kompleksowych usług aministracji kadr realizuje działania:

w obszarze administracji KADR:

  • prowadzenia bazy danych osobowych pracowników
  • prowadzenia i aktualizowania akt osobowych (umowy o pracę, aneksy, oświadczenia, świadectwa pracy, itd)
  • audyt akt osobowych (dla Klientów, którzy nie mają podpisanej stałej umowy o wspólpracę)
  • opracowania wzorów dokumentów, formularzy dokumentacji kadrowej
  • ewidencji i kontroli ważności okresowych badań lekarskich, szkoleń BHP
  • prowadzenia ewidencji czasu pracy, w tym urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, nadliczbowych godzin pracy, dyżurów
  • ustalania uprawnień do wypłaty odpraw, odszkodowań, dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów
  • przygotowanie dokumentacji do celów emerytalno-rentowych pracowników
  • archiwizowania dokumentacji osobowej pracowników
  • opracowania wymaganych przepisami deklaracji i dokumentacji
  • udziału w kontrolach organów administracji państwowej
  • pomocy w prowadzeniu procesu rekrutacji pracowników poprzez określenie potrzeb i oczekiwań klienta, zdefiniowanie stanowiska pracy, charakterystykę profilu kandydata, określenie kryteriów selekcji, ogłoszenia rekrutacyjne, selekcję zgromadzonych kandydatur, przedstawienie wyselekcjonowanych kandydatów klientowi
  • stworzenia instrukcji obiegu dokumentów kadrowo-płacowych
  • prowadzenia ewidencji świadczeń socjalnych
  • sporządzania sprawozdań do PFRON
  • sporządzania sprawozdań statystycznych
  • doradztwa w zakresie prawa pracy i ustaw z nim związanych
  • raportowania w zakresie spraw kadrowych zgodnie z wymaganiami Klienta

w obszarze administracji PŁAC:
  • comiesięcznego naliczania wynagrodzeń w pełnym zakresie zdefiniowanym przez zakładowy regulamin wynagradzania oraz przepisy prawa
  • przygotowania informacji dla pracowników o naliczonym wynagrodzeniu i dokonanych potrąceniach tzw. kwitki wypłat
  • wystawiania zaświadczeń o wynagrodzeniach dla pracowników
  • obsługi umów o pracę, umów zlecenia oraz umów o dzieło
  • przygotowania dokumentacji m.in. do ZUS, US, GUS
  • przygotowywania danych dla systemów informatycznych Klienta
  • rozliczania Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i Zakładowego Funduszu Socjalnego
  • corocznego sporządzania PIT 11, PIT 40 PIT 4R,PIT 8AR, ZUS IWA
  • szczegółowego raportowania zgodnie z wymaganiami polskiego prawa oraz specyficznymi potrzebami Klienta


Usługi w zakresie outsourcingu kadr i płac skierowane są do firm dążących do zwiększenia efektywności w zakresie zarządzania kadrami. Współpraca z moim biurem pozwala na całkowite przeniesienie tych zadań poza firmę, przy zapewnieniu gwarancji prowadzenia kadr i płac zgodnie z najlepszymi praktykami rynkowymi.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno