adres:
ul. Szczęśliwa 8
43-300 Bielsko-Biała
województwo: śląskie
powiat: Bielsko-Biała
rok założenia: 2005
telefony:
tel./fax (33) 810 11 57
kom. 501 574 186
opis działalności:

Kancelaria założona została w 2005r. jako działalność gospodarcza osoby fizycznej - biegłego rewidenta księgowego. Współpracownicy kancelarii posiadają certyfikaty księgowe wydane przez Ministra Finansów oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe.

Prowadzimy pełen zakres usług księgowych dla firm różnego typu. 

W zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oferujemy m.in.:

  • sporządzenie bilansu otwarcia ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności
  • opracowanie polityki rachunkowości firmy wraz z zakładowym planem kont
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - poprzedzone kontrolą dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • prowadzenie rejestrów VAT wraz ze sporządzeniem deklaracji VAT, informacji podsumowujących itp.
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych lub fizycznych (w zależności od formy prawnej podmiotu gospodarczego) wraz ze sporządzeniem rozliczeń rocznych
  • sporządzanie innych wymaganych prawem rozliczeń publiczno-prawnych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz Narodowego Banku Polskiego
  • sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie analiz i raportów zarządczych
  • udzielanie bieżących konsultacji księgowo-podatkowych oraz doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
  • wyprowadzanie zaległości księgowych
  • udzielanie wyjaśnień w trakcie kontroli organów skarbowych
  • możliwość odbioru dokumentów w siedzibie klienta

Usługi mogą być świadczone:

  • w siedzibie biura
  • w siedzibie klienta lub innym miejscu w którym prowadzona jest działalność gospodarcza zleceniodawcy

W zakresie prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych oferujemy m.in.:

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych poprzedzone kontrolą dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie rejestrów VAT wraz ze sporządzeniem deklaracji, informacji podsumowujących itp.
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych wraz ze sporządzeniem rozliczeń rocznych
  • udzielanie bieżących konsultacji księgowo-podatkowych oraz doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
  • udzielanie wyjaśnień w trakcie kontroli organów skarbowych
  • możliwość odbioru dokumentów w siedzibie klienta
W zakresie prowadzenia obsługi płac oraz ubezpieczeń społecznych oferujemy m.in.:
  • sporządzanie dokumentów rejestracyjnych oraz zgłoszeniowych do ZUS
  • założenie i prowadzenie kartotek osobowych pracowników
  • sporządzanie list płac, rachunków umów zlecenia lub o dzieło
  • obliczenie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wypłaconych tym osobom wynagrodzeń
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS wraz z ich przekazaniem w formie elektronicznej do ZUS
  • sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy
  • udzielanie bieżących konsultacji oraz doradztwo w w/w zakresie

W zakresie nadzoru oraz doradztwa podatkowego oferujemy:

  • udzielanie bieżących konsultacji księgowo-podatkowych
  • doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
  • nadzór nad personelem księgowym w siedzibie klienta
  • doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości w tym opracowanie, modyfikacje i wdrażanie zakładowego planu kont
  • analizy i ekspertyzy finasowe
  • sporządzanie raportów zarządczych

Jeżeli poszukują Państwo dla swojej firmy biura rachunkowego z Bielska-Białej to Auditex będzie trafnym wyborem.

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno