adres:
ul. Suwalska 25/27
93-176 Łódź - Górna
województwo: łódzkie
powiat: Łódź
NIP: 7292662213
telefony:
kom. 784 499 001
kom. 728 944 558
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Kompleksowa obsługa firm z zakresu księgowości, kadr i płac, bhp oraz pozyskiwania dotacji unijnych i zewnętrznych źródeł finansowania przedsiębiorstw (leasing, kredyt).

NASZA OFERTA OBEJMUJE:

KSIĘGOWOŚĆ:

  • Prowadzenie:
    – ksiąg handlowych,
    – podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
    – ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
    – rozliczenia karty podatkowej.
  • Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
  • Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz deklaracji na podatki lokalne (podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu).
  • Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSR.
  • Reprezentowanie Klienta przed organami podatkowymi.
  • Przygotowywanie formularzy rejestracyjnych oraz zgłoszeń dot. działalności gospodarczej.
  • Doradztwo w zakresie minimalizacji obciążeń podatkowych.
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.

    KADRY I PŁACE:

  • Sporządzanie dokumentacji kadrowej:
    - przygotowanie i aktualizacja pakietu dokumentów (kwestionariuszy, formularzy, oświadczeń etc) dla nowozatrudnionych pracowników,
    - odbiór od pracowników i kontrola wypełnionych dokumentów,
    - przygotowywanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, aneksów zmieniających warunki umowy o pracę, rozwiązań umów o pracę i świadectw pracy,
    - wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji ubezpieczeniowych,
    - prowadzenie kart ewidencji czasu pracy,
    - tworzenie harmonogramów urlopu wypoczynkowego,
  • ewidencjonowanie i weryfikowanie zwolnień lekarskich.
  • Administracja aktami osobowymi:
    - zakładanie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
    - bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
    - przechowywanie (na życzenie klienta) teczek akt osobowych,
    - archiwizacja akt osobowych pracowników zwolnionych,
    - naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych należności.
  • Sporządzanie list płac z podziałem na centra kosztowe.
  • Realizacja czynności związanych z zajęciami komorniczymi (tworzenie pism i ich dostarczanie do właściwych komorników, ustalanie wysokości kwot i ich potrącanie z wynagrodzenia).
  • Przygotowywanie pliku przelewów wynagrodzeń do importu w programie bankowym.
  • Przygotowywanie pliku do księgowania wynagrodzeń.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno–rentowych – Rp-7.
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS oraz ich elektroniczna wysyłka w imieniu Klienta.
  • Przygotowywanie i przekazywanie do Klienta raportów RMUA, pasków wypłat, zestawień płacowych.
  • Rejestrowanie, zgłaszanie zmian i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 11 oraz PIT4R oraz ich
  • dystrybucja do odpowiednich urzędów.
  • Sporządzanie raportów do GUS.
  • Sporządzanie miesięcznych informacji lub deklaracji (w zależności od obowiązków spoczywających na kliencie) do PFRON. BHP i PPOŻ:
  • Szkolenia BHP (zarówno w siedzibie naszej firmy jak i u klienta)
    - wstępne,
    - okresowe dla wszystkich grup zawodowych:
    - pracodawców,
    - osób kierujących pracownikami,
    - pracowników administracyjno-biurowych,
    - pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych,
    - pracowników inżynieryjno technicznych.
  • Nadzór i doradztwo
    - doradztwo w zakresie stosowania przez pracodawcę przepisów
    - oraz zasad bhp,
    - udział w opiniowaniu nowych procesów technologicznych,
    - pomoc w opracowaniu i weryfikacji zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp i ppoż.
  • Ocena ryzyka
    - analiza i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
    - informowanie pracowników o ryzyku zawodowym.
  • Wypadki i choroby zawodowe
  • Ochrona przeciwpożarowa
  • Sporządzanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych
  • Nadzór nad wykonywaniem badań lekarskich
  • Ergonomiczna ocena stanowiska pracy
  • Zgłoszenia do PIP i PIS
  • Odzież robocza i środki ochrony indywidualnej
  • Okresowa analiza warunków bhp w zakładzie pracy
  • EDYCJA DANYCH »
    zamknij okno