nazwa firmy:
S.A.F.E. Żeleszkiewicz i Wspólnicy Sp.j.
telefony:
kom. 784 499 001
kom. 728 944 558
kom. 728 944 558
www:
www.safe.com.pl
email:
opis działalności:
Kompleksowa obsługa firm z zakresu księgowości, kadr i płac, bhp oraz pozyskiwania dotacji unijnych i zewnętrznych źródeł finansowania przedsiębiorstw (leasing, kredyt).
NASZA OFERTA OBEJMUJE:
KSIĘGOWOŚĆ:
Prowadzenie:
– ksiąg handlowych,
– podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
– ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
– rozliczenia karty podatkowej. Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz deklaracji na podatki lokalne (podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu). Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSR. Reprezentowanie Klienta przed organami podatkowymi. Przygotowywanie formularzy rejestracyjnych oraz zgłoszeń dot. działalności gospodarczej. Doradztwo w zakresie minimalizacji obciążeń podatkowych. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
KADRY I PŁACE:
Sporządzanie dokumentacji kadrowej:
- przygotowanie i aktualizacja pakietu dokumentów (kwestionariuszy, formularzy, oświadczeń etc) dla nowozatrudnionych pracowników,
- odbiór od pracowników i kontrola wypełnionych dokumentów,
- przygotowywanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, aneksów zmieniających warunki umowy o pracę, rozwiązań umów o pracę i świadectw pracy,
- wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji ubezpieczeniowych,
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy,
- tworzenie harmonogramów urlopu wypoczynkowego, ewidencjonowanie i weryfikowanie zwolnień lekarskich. Administracja aktami osobowymi:
- zakładanie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
- bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
- przechowywanie (na życzenie klienta) teczek akt osobowych,
- archiwizacja akt osobowych pracowników zwolnionych,
- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych należności. Sporządzanie list płac z podziałem na centra kosztowe. Realizacja czynności związanych z zajęciami komorniczymi (tworzenie pism i ich dostarczanie do właściwych komorników, ustalanie wysokości kwot i ich potrącanie z wynagrodzenia). Przygotowywanie pliku przelewów wynagrodzeń do importu w programie bankowym. Przygotowywanie pliku do księgowania wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno–rentowych – Rp-7. Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS oraz ich elektroniczna wysyłka w imieniu Klienta. Przygotowywanie i przekazywanie do Klienta raportów RMUA, pasków wypłat, zestawień płacowych. Rejestrowanie, zgłaszanie zmian i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 11 oraz PIT4R oraz ich dystrybucja do odpowiednich urzędów. Sporządzanie raportów do GUS. Sporządzanie miesięcznych informacji lub deklaracji (w zależności od obowiązków spoczywających na kliencie) do PFRON. BHP i PPOŻ: Szkolenia BHP (zarówno w siedzibie naszej firmy jak i u klienta)
- wstępne,
- okresowe dla wszystkich grup zawodowych:
- pracodawców,
- osób kierujących pracownikami,
- pracowników administracyjno-biurowych,
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych,
- pracowników inżynieryjno technicznych. Nadzór i doradztwo
- doradztwo w zakresie stosowania przez pracodawcę przepisów
- oraz zasad bhp,
- udział w opiniowaniu nowych procesów technologicznych,
- pomoc w opracowaniu i weryfikacji zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp i ppoż. Ocena ryzyka
- analiza i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- informowanie pracowników o ryzyku zawodowym. Wypadki i choroby zawodowe Ochrona przeciwpożarowa Sporządzanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych Nadzór nad wykonywaniem badań lekarskich Ergonomiczna ocena stanowiska pracy Zgłoszenia do PIP i PIS Odzież robocza i środki ochrony indywidualnej Okresowa analiza warunków bhp w zakładzie pracy
NASZA OFERTA OBEJMUJE:
KSIĘGOWOŚĆ:
– ksiąg handlowych,
– podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
– ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
– rozliczenia karty podatkowej.
KADRY I PŁACE:
- przygotowanie i aktualizacja pakietu dokumentów (kwestionariuszy, formularzy, oświadczeń etc) dla nowozatrudnionych pracowników,
- odbiór od pracowników i kontrola wypełnionych dokumentów,
- przygotowywanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, aneksów zmieniających warunki umowy o pracę, rozwiązań umów o pracę i świadectw pracy,
- wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji ubezpieczeniowych,
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy,
- tworzenie harmonogramów urlopu wypoczynkowego,
- zakładanie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
- bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników,
- przechowywanie (na życzenie klienta) teczek akt osobowych,
- archiwizacja akt osobowych pracowników zwolnionych,
- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych należności.
- wstępne,
- okresowe dla wszystkich grup zawodowych:
- pracodawców,
- osób kierujących pracownikami,
- pracowników administracyjno-biurowych,
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych,
- pracowników inżynieryjno technicznych.
- doradztwo w zakresie stosowania przez pracodawcę przepisów
- oraz zasad bhp,
- udział w opiniowaniu nowych procesów technologicznych,
- pomoc w opracowaniu i weryfikacji zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp i ppoż.
- analiza i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- informowanie pracowników o ryzyku zawodowym.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno