nazwa firmy:
ACTIO-RADZIWOLSKA Biuro Rachunkowe i Doradztwa Gospodarczego
telefony:
tel. (91) 434 26 79
fax (91) 434 26 80
fax (91) 434 26 80
www:
www.biuroactio.pl
email:
opis działalności:
ACTIO
- księgowość
- kadry i płace
- porady prawno-podatkowe
W ramach świadczonych usług udzielamy naszym klientom porad prawno-podatkowych niezbędnych w bieżącej działalności gospodarczej, a pozwalających uniknąć wielu problemów przy podejmowaniu właściwych decyzji gospodarczych.
- opracowania na życzenie
- wyprowadzanie zaległości i nieprawidłowości
- doradztwo gospodarcze i finansowe
- obsługa firm w upadłości
- obsługa księgowa wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
- zakładanie i likwidacja spółek kapitałowych
Zapraszamy do naszego oddziału w Wieluniu pod adresem:
ul. Roosevelta 19/1
98-300 Wieluń
tel. 669 525 255
- księgowość
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Prowadzenie bieżących ewidencji operacji gospodarczych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i sporządzanie bieżących planów amortyzacji.
- Wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i osób prawnych.
- Sporządzanie deklaracji podatku VAT.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie rocznych zeznań podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i osób prawnych.
- Sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS, NBP.
- Reprezentacja klienta przed poszczególnymi urzędami.
- kadry i płace
- Sporządzanie umów o pracę, zlecenia, dzieła.
- Sporządzanie listy płac, karty wynagrodzeń.
- Sporządzanie zeznań rocznych pracowników PIT 11, PIT 8B, PIT 40.
- Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników (na żądanie).
- Sporządzanie dokumentacji obrachunkowych do listy płac (deklaracje na potrzeby ZUS, urzędów skarbowych: PIT 4R, PIT 8A).
- Prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców.
- Prowadzenie kartotek pracowników wraz z niezbędną dokumentacją.
- Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacji zwolnień od pracy (płatnych i niepłatnych).
- Prowadzenie ewidencji świadczeń socjalnych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego.
- porady prawno-podatkowe
W ramach świadczonych usług udzielamy naszym klientom porad prawno-podatkowych niezbędnych w bieżącej działalności gospodarczej, a pozwalających uniknąć wielu problemów przy podejmowaniu właściwych decyzji gospodarczych.
- opracowania na życzenie
- Wnioski kredytowe.
- Analizy ekonomiczne.
- Sprawozdania dla GUS.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów finansowo-księgowych, windykacji i spłaty zaległości zobowiązań gospodarczych i podatkowych.
- Przekształcenia ze zmianą ewidencji prowadzonej w formie księgi przychodów i rozchodów na księgi rachunkowe.
- wyprowadzanie zaległości i nieprawidłowości
- doradztwo gospodarcze i finansowe
- obsługa firm w upadłości
- obsługa księgowa wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
- zakładanie i likwidacja spółek kapitałowych
Zapraszamy do naszego oddziału w Wieluniu pod adresem:
ul. Roosevelta 19/1
98-300 Wieluń
tel. 669 525 255
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno