adres:
ul. Lutniana 39
71-445 Szczecin
województwo: zachodniopomorskie
powiat: Szczecin
NIP: 8521028258
rok założenia: 1995
telefony:
kom. 513 092 517
kom. 502 257 472
opis działalności:

Działamy na rynku od 1995 roku. Nasze Biuro powstało na bazie doświadczeń zawodowych zdobytych przez założyciela firmy. Właścicielka Firmy Pani Aleksandra Ptaszyńska posiada licencję uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydaną przez Ministra Finansów Nr 9167/98.

Od początku działalności szczególną wagę przywiązujemy do jakości świadczonych przez nas usług. Z większością naszych klientów współpracujemy od początku istnienia firmy do chwili obecnej, co doceniamy i z czego jesteśmy niezmiernie dumni.

Współpracujemy z doradcami podatkowymi, biegłymi rewidentami. Ponosimy pełną odpowiedzialność za jakość naszych usług. Sposób prowadzenia księgowości dostosowujemy indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Pracujemy na najnowszych, wciąż aktualizowanych programach komputerowych, zarówno finansowo-księgowych jak i kadrowo płacowych.

Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia profesjonalnie dobrana kadra pracownicza, korzystająca z możliwości jakie stwarza firma - stałego dostępu do najnowszych publikacji oraz specjalistycznych serwisów informacyjnych

Współpraca z naszymi klientami opiera się na poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, gwarantujących wysoką jakość świadczonych usług.

Świadczymy usługi w zakresie:

  • prowadzenia ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych
  • prowadzenia księgowości wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
  • prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • ewidencji ryczałtu
  • pełnej obsługi kadrowo-płacowej
  • wyprowadzania zaległości
  • doradztwa z zakresu alternatywnego ZUS-u
  • sporządzania zeznań rocznych


Dodatkowo, nasze biuro rachunkowe oferuje:

  • reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS
  • pomoc w zakresie rejestracji działalności gospodarczej oraz spółki
  • pomoc w przekształceniach firmy, zawieszeniu prowadzenia działalności, likwidacji firmy
  • oferujemy możliwość odbioru dokumentów z siedziby klienta


Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych obejmuje:

  • opracowanie zasad polityki rachunkowości
  • opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie
  • dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów)
  • ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
  • ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT
  • sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US
  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS
  • sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi
  • zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej
  • sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US)
  • monitoring należności i zobowiązań

Ponadto w naszej ofercie:
Prowadzenie księgowości wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu:
Obsługa  kadrowo-płacowa.

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno