adres:
ul. Sobieskiego 12
87-100 Toruń
województwo: kujawsko-pomorskie
powiat: Toruń
NIP: 8792667177
rok założenia: 2007
telefony:
tel./fax (56) 622 05 82
kom. 604 198 531
opis działalności:
Nasza oferta:

PROWADZENIE KSIĄG
- Usługi księgowe związane z rozpoczęciem działalności w Polsce
- Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych
- Sporządzanie dokumentów związanych z zakończeniem roku obrotowego
- Sporządzanie raportów i analiz dla Zarządu
- Sporządzanie raportów konsolidacyjnych oraz sprawozdań zgodnych ze standardami przyjętymi przez Klienta
- Asysta w trakcie przeprowadzania kontroli podatkowych i audytu

ORGANIZACJA DZIAŁÓW KSIĘGOWYCH
- Usługi związane z organizacją działu księgowości
- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji i dokumentów księgowych
- Wprowadzanie systemu księgowości zarządczej oraz systemu kontroli finansowej
- Rozwiązywanie specyficznych problemów księgowych związanych z przeprowadzaniem fuzji i połączeń
- Pomoc w wyborze i wdrożeniu systemu księgowego

PRODUKTY KSIĘGOWE
- Opracowanie Zakładowego Planu Kont
- Opracowanie i usprawnienie istniejących procedur księgowych
- Opracowanie wewnętrznych procedur kontroli finansowej

KADRY I PŁACE

ZEWNĘTRZNA ADMINISTRACJA PŁAC
- Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków płatnych przez ZUS, zgodnie z przepisami prawa, regulaminami pracy i wynagradzania  
oraz z uwzględnieniem danych zmiennych przekazywanych przez Klienta
- Sporządzanie list płac, zbiorówek list płac oraz raportów płacowych dla upoważnionych osób Klienta
- Przygotowywanie pasków płac, uwzględniających dane zawarte w formularzu ZUS RMUA oraz zaświadczeń o zatrudnieniu  
i wynagradzaniu
- Sporządzanie list płac umów cywilnoprawnych
- Sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na ich rachunki bankowe
- Sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych na rzecz Urzędu Skarbowego oraz ZUS
- Sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji oraz informacji podatkowych ( PIT-4, PIT-8A, IFT-1) oraz przesyłanie ich do Urzędu    
Skarbowego
- Przygotowywanie rocznych informacji o dochodach PIT-11, PIT-8B, IFT-1R oraz rocznego obliczenia podatku PIT-40
- Przygotowywanie i przesyłanie danych finansowych dla działu księgowości Klienta
- Asysta i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego
- Współpraca z audytorami Klienta
- Przygotowywanie i przesyłanie do GUS obligatoryjnych dla Klienta sprawozdań statystycznych
- Audyt poprawności naliczania wynagrodzeń
- Przeprowadzanie korekt deklaracji ZUS
- Opracowywanie dokumentacji do celów ustalania kapitału początkowego przez ZUS oraz wystawianie zaświadczeń Rp-7

ZEWNĘTRZNA ADMINISTRACJA KADR
- Audyt dokumentacji personalnej
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych)
- Sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem i rozwiązaniem stosunku pracy, umów zlecenia i o dzieło
- Rejestracja, dokonywanie zmian oraz wyrejestrowywanie pracowników z ZUS
- Rozliczanie absencji pracowniczych- Informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich pracowników, szkoleń z zakresu BHP i szkoleń PPoż
- Sporządzanie i przesyłanie do PFRON deklaracji miesięcznych
- Przygotowywanie i przesyłanie do GUS obligatoryjnych dla Klienta sprawozdań statystycznych
- Przyjmowanie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych i udzielanie wyjaśnień
- Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych

Zapraszamy na naszą stronę internetową.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno