nazwa firmy:
Biuro Rachunkowe RENOMA Anna Rojek
telefony:
tel. (22) 846 14 54 Warszawa
tel. (48) 627 05 91 Radom
tel. (48) 384 47 73 Radom
kom. 509 115 441
tel. (48) 627 05 91 Radom
tel. (48) 384 47 73 Radom
kom. 509 115 441
www:
www.biuro-renoma.pl
email:
opis działalności:
Siedziba: 26-600 Radom, ul Bóżniczna 3 lok. 117 tel/fax (48) 384-47-73, 627-05-91
czynne: poniedziałek-piątek w godz. 8-16
Filia: 02-237 Warszawa, ul. Instalatorów 7c pok. 109 tel/fax (22) 846-14-54
czynne: poniedziałek-piątek w godz 10-14
e-mail: biuro@biuro-renoma.pl
www.biuro-renoma.pl
Biuro otrzymało 2 dotacje ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Właściciel Biura oraz 2 pracownice posiadają certyfikaty Ministra Finansów uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg.
BIURO RACHUNKOWE "RENOMA" Anna Rojek gwarantuje profesjonalną obsługę finansowo-księgową firm małych i średniej wielkości, w tym także z udziałem kapitału zagranicznego.
Dla potrzeb dotychczasowych i przyszłych Klientów Biura, mających siedzibę w Warszawie i okolicach otworzona została w Warszawie Filia Biura na ul. Instalatorów 7c – pok. 109, dzielnica Włochy.
Obsługujemy:
- Spółki prawa handlowego w tym z udziałem kapitału zagranicznego
– Spółki cywilne
– osoby fizyczne prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą
– inne jednostki organizacyjne
Jeżeli współpracujecie Państwo z firmami zagranicznymi - to niezbędną w tym wypadku znajomość języka angielskiego posiadają moi pracownicy.
Biuro prowadzi:
– księgi handlowe
– książki przychodów i rozchodów
– ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
W ramach usługi księgowej biuro zapewnia:
– ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych występujących w Firmie
– rozliczamy transakcje wewnątrzwspólnotowe, export, import
– obsługę w zakresie rozliczeń podatkowych z Urzędem skarbowym: VAT, PIT, (deklaracje, rejestry)
– przygotowywanie płatności – na życzenie
– w ramach obsługi kadrowo-płacowej: prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie list płac, wyliczenie wynagrodzeń za urlopy, czas choroby, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich.
– Pełna obsługa w zakresie ZUS: rejestracja pracowników, deklaracje DRA i inne
Korzyści, jakie wynikają z przekazania prowadzenia księgowości naszemu Biurowi:
Oszczędność kosztów – nie ponoszą Państwo wydatków na:
- zatrudnienie i wyszkolenie pracowników
- zapewnienie powierzchni biurowej
- zakup oprogramowania oraz jego bieżącej aktualizacji
- zakup sprzętu komputerowego
Pewność, że wszelkie sprawozdania złożone będą w urzędach we właściwym czasie.
Biuro korzysta w pracy z oprogramowania Symfonia (wszystkie moduły).
Organizacja współpracy na linii Biuro-Klient (dotyczy Klientów z Warszawy).
Filia Biura w Warszawie utworzona została dla potrzeb obecnych Klientów Biura mających siedzibę w Warszawie i okolicach.
Dokumenty Klienta dostarczane są do biura w sposób wcześnie uzgodniony – w najwygodniejszej dla Klienta formie: albo do filii w Warszawie, albo bezpośrednio do siedziby w Radomiu. Możliwy jest odbiór dokumentów bezpośrednio od Klienta.
Wszelkie sprawy merytoryczne dotyczące prowadzenia ksiąg Klienta omawiane są bezpośrednio z pracownikiem prowadzącym księgi. Pracownicy oraz Właściciel Biura dostępni są zawsze w w godz. 8-16 (Kontakt osobisty, telefoniczny, e-mail).
Osobisty kontakt z Właścicielem możliwy jest w Filii Biura w Warszawie w każdy wtorek, a także – w innych terminach po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. W Radomiu – w pozostałe dni tygodnia w godz. Od 8 do 16. . Kontakt z Właścicielem – zawsze pod nr tel. kom. 509–115-441.
Klient Biura otrzymuje zawsze drogą e-mail wszelkie istotne dla niego informacje:
- o wysokości i terminach płatności zobowiązań podatkowych,
- wyjaśnienia dotyczące problemów występujących w ramach prowadzonej działalności gospodarczej
- sprawozdania, bieżące wyniki firmy
- Deklaracje VAT, ZUS, listy płac
- Inne informacje związane ze specyfiką Firmy na życzenie Klienta
Godziny otwarcia:
Siedziba w Radomiu: poniedziałek-piątek od 8 do 16
Filia w Warszawie: poniedziałek-piątek od 10 do 14
czynne: poniedziałek-piątek w godz. 8-16
Filia: 02-237 Warszawa, ul. Instalatorów 7c pok. 109 tel/fax (22) 846-14-54
czynne: poniedziałek-piątek w godz 10-14
e-mail: biuro@biuro-renoma.pl
www.biuro-renoma.pl
Biuro otrzymało 2 dotacje ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Właściciel Biura oraz 2 pracownice posiadają certyfikaty Ministra Finansów uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg.
BIURO RACHUNKOWE "RENOMA" Anna Rojek gwarantuje profesjonalną obsługę finansowo-księgową firm małych i średniej wielkości, w tym także z udziałem kapitału zagranicznego.
Dla potrzeb dotychczasowych i przyszłych Klientów Biura, mających siedzibę w Warszawie i okolicach otworzona została w Warszawie Filia Biura na ul. Instalatorów 7c – pok. 109, dzielnica Włochy.
Obsługujemy:
- Spółki prawa handlowego w tym z udziałem kapitału zagranicznego
– Spółki cywilne
– osoby fizyczne prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą
– inne jednostki organizacyjne
Jeżeli współpracujecie Państwo z firmami zagranicznymi - to niezbędną w tym wypadku znajomość języka angielskiego posiadają moi pracownicy.
Biuro prowadzi:
– księgi handlowe
– książki przychodów i rozchodów
– ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
W ramach usługi księgowej biuro zapewnia:
– ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych występujących w Firmie
– rozliczamy transakcje wewnątrzwspólnotowe, export, import
– obsługę w zakresie rozliczeń podatkowych z Urzędem skarbowym: VAT, PIT, (deklaracje, rejestry)
– przygotowywanie płatności – na życzenie
– w ramach obsługi kadrowo-płacowej: prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie list płac, wyliczenie wynagrodzeń za urlopy, czas choroby, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich.
– Pełna obsługa w zakresie ZUS: rejestracja pracowników, deklaracje DRA i inne
Korzyści, jakie wynikają z przekazania prowadzenia księgowości naszemu Biurowi:
- zatrudnienie i wyszkolenie pracowników
- zapewnienie powierzchni biurowej
- zakup oprogramowania oraz jego bieżącej aktualizacji
- zakup sprzętu komputerowego
Biuro korzysta w pracy z oprogramowania Symfonia (wszystkie moduły).
Organizacja współpracy na linii Biuro-Klient (dotyczy Klientów z Warszawy).
- o wysokości i terminach płatności zobowiązań podatkowych,
- wyjaśnienia dotyczące problemów występujących w ramach prowadzonej działalności gospodarczej
- sprawozdania, bieżące wyniki firmy
- Deklaracje VAT, ZUS, listy płac
- Inne informacje związane ze specyfiką Firmy na życzenie Klienta
Godziny otwarcia:
Siedziba w Radomiu: poniedziałek-piątek od 8 do 16
Filia w Warszawie: poniedziałek-piątek od 10 do 14
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno