adres:
ul. Ekologiczna 8 lok.105
02-798 Warszawa - Ursynów
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 7010220238
telefony:
tel. (22) 648 14 02
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:

PROWADZENIE KSIĘGI HANDLOWEJ ORAZ REJESTRÓW PODATKU VAT

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczych
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7)
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS
  • reprezentowanie klienta przed urzędami.

SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH

SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS

  • Rachunek wyników, Bilans,
  • Wiekowanie należności i zobowiązań
  • Analiza wskaźnikowa wyników firmy

ANALIZY FINANSOWE

  • Business plan
  • Prognozy bilansu
  • Prognozy rachunku zysków i strat
  • Prognozy przepływów pieniężnych
  • Przekazywanie informacji rozliczeniowych, raportów specjalnych
  • Inne raporty wg wymagań indywidualnych Klientów

 SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ GUS

  • Przeprowadzanie spraw urzędowych (rejestracji, zmian, uzyskiwania wypisów i odpisów itd.)
  • Prowadzenie sekretariatu (odbieranie rozmów, odbieranie poczty, raporty)
  • Organizacja spotkań
  • Realizacja tłumaczeń
  • Inne usługi

PROWADZENIE KADR I PŁAC

  • sporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
  • ewidencjonowanie badań lekarskich pracowników
  • rozliczanie urlopów i innych nieobecności, ewidencjonowanie czasu pracy
  • wystawianie zaświadczeń i zestawień danych kadrowych
  • sporządzanie listy płac oraz obliczanie na jej podstawie wysokości składek na ubezpieczenia oraz należności z tytułu wypłaconych świadczeń chorobowych, funduszu pracy i FGŚP
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych dla każdego ubezpieczonego
  • wyliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń, sporządzanie i dystrybucja deklaracji podatkowych (PIT-4R, PIT-11, IFT)
  • badanie prawidłowości rozliczeń z ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
  • współpracę w ramach udzielonych pełnomocnictw z jednostkami kontrolującymi

POMOC W DOPEŁNIENIU FORMALNOŚCI PRZY ROZPOCZYNANIU DZIAŁALNOŚCI

  • zakładanie/likwidacja działalności gospodarczej
  • reprezentacja przed Urzędem Skarbowym, UKS i Izbą Skarbową
  • załatwianie wszelkich spraw w urzędach (zaświadczenia o niezaleganiu, wyjaśnianie zaległości, itp.)

WYPROWADZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH I ZUS

Wynikiem naszych usług jest sprawdzona, rzetelna dokumentacja księgowa, prawidłowe naliczenia podatków i deklaracji podatkowych oraz uzgodnione rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS. Jeżeli Klient stwierdzi, że faktycznie powstały u niego jakiekolwiek zaległości lub też nie jest pewny czy rozliczenia są prowadzone prawidłowo jesteśmy do dyspozycji.

Oferujemy

  • Audyt dokumentacji
  • Wskazanie problemów, propozycję optymalnych rozwiązań
  • Działania indywidualnie dostosowane do Państwa sytuacji oraz potrzeb

MOŻLIWOŚĆ ODBIORU DOKUMENTÓW OD KLIENTA

  • Realizację zamówień i faktur dla dostawców i odbiorców
  • Analizę wyciągów bankowych dla Klienta
  • Nadzór nad płatnościami i należnościami
  • Inne prace administracyjne w zależności od specyfiki firmy
  • Odbiór dokumentów
  • Depozyt dokumentacji za lata ubiegłe
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno