adres:
ul. Ekologiczna 8 lok.105
02-798 Warszawa - Ursynów
02-798 Warszawa - Ursynów
województwo:
mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 7010220238
telefony:
tel. (22) 648 14 02
email:
opis działalności:
PROWADZENIE KSIĘGI HANDLOWEJ ORAZ REJESTRÓW PODATKU VAT
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7)
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS
- reprezentowanie klienta przed urzędami.
SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH
SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS
- Rachunek wyników, Bilans,
- Wiekowanie należności i zobowiązań
- Analiza wskaźnikowa wyników firmy
ANALIZY FINANSOWE
- Business plan
- Prognozy bilansu
- Prognozy rachunku zysków i strat
- Prognozy przepływów pieniężnych
- Przekazywanie informacji rozliczeniowych, raportów specjalnych
- Inne raporty wg wymagań indywidualnych Klientów
SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ GUS
- Przeprowadzanie spraw urzędowych (rejestracji, zmian, uzyskiwania wypisów i odpisów itd.)
- Prowadzenie sekretariatu (odbieranie rozmów, odbieranie poczty, raporty)
- Organizacja spotkań
- Realizacja tłumaczeń
- Inne usługi
PROWADZENIE KADR I PŁAC
- sporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
- ewidencjonowanie badań lekarskich pracowników
- rozliczanie urlopów i innych nieobecności, ewidencjonowanie czasu pracy
- wystawianie zaświadczeń i zestawień danych kadrowych
- sporządzanie listy płac oraz obliczanie na jej podstawie wysokości składek na ubezpieczenia oraz należności z tytułu wypłaconych świadczeń chorobowych, funduszu pracy i FGŚP
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych dla każdego ubezpieczonego
- wyliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń, sporządzanie i dystrybucja deklaracji podatkowych (PIT-4R, PIT-11, IFT)
- badanie prawidłowości rozliczeń z ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
- współpracę w ramach udzielonych pełnomocnictw z jednostkami kontrolującymi
POMOC W DOPEŁNIENIU FORMALNOŚCI PRZY ROZPOCZYNANIU DZIAŁALNOŚCI
- zakładanie/likwidacja działalności gospodarczej
- reprezentacja przed Urzędem Skarbowym, UKS i Izbą Skarbową
- załatwianie wszelkich spraw w urzędach (zaświadczenia o niezaleganiu, wyjaśnianie zaległości, itp.)
WYPROWADZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH I ZUS
Wynikiem naszych usług jest sprawdzona, rzetelna dokumentacja księgowa, prawidłowe naliczenia podatków i deklaracji podatkowych oraz uzgodnione rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS. Jeżeli Klient stwierdzi, że faktycznie powstały u niego jakiekolwiek zaległości lub też nie jest pewny czy rozliczenia są prowadzone prawidłowo jesteśmy do dyspozycji.
Oferujemy
- Audyt dokumentacji
- Wskazanie problemów, propozycję optymalnych rozwiązań
- Działania indywidualnie dostosowane do Państwa sytuacji oraz potrzeb
MOŻLIWOŚĆ ODBIORU DOKUMENTÓW OD KLIENTA
- Realizację zamówień i faktur dla dostawców i odbiorców
- Analizę wyciągów bankowych dla Klienta
- Nadzór nad płatnościami i należnościami
- Inne prace administracyjne w zależności od specyfiki firmy
- Odbiór dokumentów
- Depozyt dokumentacji za lata ubiegłe
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno