Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Księgowość Ząbki, mazowieckie. Biuro Beaty - Baza firm Business Navigator
adres:
ul. Jarosława Dąbrowskiego 49a
05-091 Ząbki
województwo: mazowieckie
powiat: wołomiński
NIP: 7971332228
rok założenia: 2002
telefony:
fax (22) 427 54 77
kom. 608 324 077
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Chcąc ułatwić współpracę z Biurem oferujemy: - po uzgodnieniu odbiór i dostarczanie dokumentów bez względu na siedzibę Klienta, - dostarczanie dokumentów do Urzędów Skarbowych i ZUS. - obsługę instytucji kontrolujących Oferujemy po konkurencyjnych cenach dostosowanych do Państwa możliwości i potrzeb: - obsługę księgową i przechowywanie dokumentacji w lokalu Biura, - obsługę księgową i przechowywanie dokumentacji w siedzibie Klienta, - sprawowanie ciągłego nadzoru przez Biuro księgowości prowadzonej przez pracowników Klienta. Zyski i korzyści dla Państwa Korzyści wynikające z powierzenia obsługi księgowej na zewnątrz firmy (outsourcing usług) to istotna redukcja kosztów prowadzenia samodzielnej obsługi księgowej. Obsługa działów księgowości przez wykwalifikowaną firmę zewnętrzną umożliwia: - redukcję kosztów średnio o 40% (w zależności od branży nawet do 60%) - uniknięcie nakładów związanych z utrzymaniem działu księgowości (stworzenie stanowiska pracy, zakup sprzętu, zakup oprogramowania, prenumeratę prasy specjalistycznej, ewentualne szkolenia) - stałe (zryczałtowane) koszty pozwalające planować przepływy pieniężne - maksymalizację jakości obsługi - przejęcie ryzyka błędu - bezpieczeństwo podatkowe Waszej firmy oferta firmy • fundusze unijne W ramach przygotowywania projektów unijnych oferujemy poniższe usługi: Firma "Biuro Beaty" to zespół specjalistów zajmujących się kompleksową obsługą finansową i doradczą a także zarządzaniem projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską na każdym etapie, od ich przygotowania – wnioskowania o środki, poprzez wdrażanie, realizację, do rozliczenia końcowego. Korzyści wynikające z podpisania umowy z naszą firmą, a nie z osobą fizyczną, to uzyskanie, przy takich samych kosztach, wsparcia nie jednej osoby o ograniczonej wiedzy i umiejętnościach, ale kompleksowej pomocy grupy osób, z których każda jest specjalistą w wybranej sferze przygotowywania i realizacji projektów unijnych. • Przygotowanie wniosku o dofinansowanie do właściwej Instytucji Wdrażającej. • Utrzymywanie kontaktu z Instytucją Wdrażającą... • Planowanie wydatków dla przyszłych projektów; tworzenie harmonogramów – budżetów projektów, z uwzględnieniem kategorii i podkategorii wydatków. • Weryfikacja podkategorii wydatków wg budżetu projektów pod kontem finansowym oraz rachunkowo – księgowym. • Klasyfikacja budżetowa poszczególnych wydatków – dział, rozdział, paragraf. • Tworzenie propozycji całościowego planu finansowego. • podatki i księgowość • prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) • prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR) • sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości • prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT • nadzór finansowo-księgowy wewnątrz jednostki, organizacja systemu obiegu dokumentów • sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT, AKC) • sporządzanie sprawozdań dla celów GUS • kadry i płace • sporządzanie listy płac • prowadzenie kartotek pracowniczych • pełna obsługa w zakresie ZUS (zgłaszanie pracowników, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, imienne raporty dla pracowników, aktualizacja danych objętych zgłoszeniem, elektroniczny sposób przekazywania danych do ZUS) • sporządzanie deklaracji PIT4, PIT 11, PIT 8B, PIT 8A, PIT 40 itp • finanse • sporządzanie analiz finansowych • wspomaganie zarządzania - raporty profilowane • sporządzanie wniosków kredytowych dla banków i dla firm leasigowych • reporting in English to head office.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno