adres:
aleja T.Kościuszki 23/25
90-418 Łódź - Śródmieście
województwo: łódzkie
powiat: Łódź
NIP: 9471016896
telefony:
tel./fax (42) 633 61 48
tel. (42) 250 53 59
kom. 606 432 322
kom. 697 084 219
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Biuro Rachunkowe "WIOL" w naszej pracy na pierwszym miejscu stawiamy jakość świadczonych usług i bliską współpracę. Dzięki temu jesteśmy przekonani, że oferujemy obsługę na najwyższym poziomie, dostosowaną do potrzeb naszych klientów.

  1. Z naszych usług korzystają małe, jednoosobowe działalności gospodarcze, większe firmy zatrudniające pracowników, jak i organizacjie Non profit.
  2. Prowadzimy również obsługę spółek prawa handlowego.

W chwili obecnej obsługujemy przeszło 250 podmiotów gospodarczych, głównie z Łodzi i okolic. Są to małe firmy jednoosobowe, większe przedsiębiorstwa, jak i spółki prawa handlowego. Obsługujemy również organizacje Non-profit (fundacje, stowarzyszenia). Nie boimy się wyzwań, dlatego podejmujemy się nawet najtrudniejszych zadań.  Działamy na podstawie Świadectwa Kwalifikacji nr 26072/01 wydanego przez Ministra Finansów. 
Aby zabezpieczyć naszych Klientów i siebie posiadamy ubezpieczenie OC do wysokości 20000 euro.

OFERTA:

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)
  • prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne, księgi pomocnicze) 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych 
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia 
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT 
  • sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych 
  • sporządzanie sprawozdań do GUS 
  • obsługa pracowników (akta osobowe, RMUA, listy płac, rozliczenia z ZUS) 
  • rozliczanie właścicieli 
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS 
  • reprezentacja przed urzędami

Dodatkowo:
  • opracowywanie zasad polityki rachunkowości
  • opracowywanie zakładowego planu kont wraz z wdrożeniem
  • monitoring zobowiązań i należności
  • sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów

PROWADZENIE EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH
  • prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego 
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT(jeśli dotyczy) 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia 
  • obsługa spraw pracowniczych (akta osobowe, RMUA, listy płac, rozliczenia z ZUS, itp.) 
  • rozliczanie właścicieli 
  • sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS 
  • reprezentacja przed urzędami

PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW KPiR
  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów 
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT (jeśli dotyczy) 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych 
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia 
  • obsługa pracowników (akta osobowe, RMUA, listy płac, rozliczenia z ZUS) 
  • rozliczanie właścicieli 
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS
  • reprezentacja przed urzędami 
  • pomoc w sporządzaniu remanentu 
  • uzgadnianie stanów magazynowych

OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA

Sporządzanie:
  • listy płac 
  • imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA) 
  • deklaracji ZUS 
  • wysyłka deklaracji ZUS drogą elektroniczną 
  • deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT-4) 
  • przygotowywanie dla właściciela wszelkiego rodzaju sprawozdań 
  • pomoc przy organizowaniu szkoleń BHP 
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie akt osobowych osób nowo zatrudnionych 
  • doradztwo w zakresie kodeksu pracy

Przykładowe dodatkowe usługi:
  • sporządzanie polityki rachunkowości wraz z planem kont
  • pomoc w sporządzaniu instrukcji obiegu dokumentów
  • wypełnienie dokumentów kredytowych
  • sporządzenie biznes planu na potrzeby dotacji z Urzędu Pracy
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych
  • wyprowadzanie zaległości ZUS

Zapraszamy na naszą stronę internetową

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno