nazwa firmy:
TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A.
telefony:
tel. (91) 577 19 40
tel. (91) 577 28 41-44
fax (91) 577 28 52
tel. (91) 577 28 41-44
fax (91) 577 28 52
www:
www.transmasz.pl
email:
opis działalności:
Specjalizujemy się w produkcji maszyn i urządzeń drogowych oraz w całorocznym utrzymaniu dróg. Pracując na rzecz drogownictwa wykonujemy zadania zgodnie z przyjętą POLITYKĄ JAKOŚCI oraz z dbałością o Klienta i środowisko naturalne. Potwierdzeniem naszego doświadczenia i perfekcji wykonywanych zadań są uzyskiwane referencje oraz Certyfikat Jakości ISO 9001:2001.
TRANS-MASZ S.A. wykonuje prace związane z całorocznym utrzymaniem nawierzchni drogowych.
W ramach letniego utrzymania wykonujemy:
TRANS-MASZ S.A. wykonuje prace związane z całorocznym utrzymaniem nawierzchni drogowych.
W ramach letniego utrzymania wykonujemy:
- remonty cząstkowe przy użyciu masy bitumicznej lub emulsji asfaltowej i grysów płukanych. Remont grysami wykonujemy specjalistycznym remonterem MADPATCHER (którego jesteśmy współproducentem) do mechanicznego wbudowania grysu i emulsji. Zabieg tani, szybki, naprawiane miejsce nie wymaga wałowania.
- ścinkę zawyżonych poboczy specjalistyczną maszyną - ścinarką poboczy, umożliwiającą ścięcie pobocza od 0,5 do 1,5 m, załadunek zebranej ziemi na samochód i zamiatanie drogi
- frezowanie pni drzew znajdujących się w poboczu drogi
- usuwanie śliskości nawierzchni solą zwilżoną specjalistycznymi solarkami Schmidt-NIDO z komputerowym sterowaniem do precyzyjnego dawkowania soli
- odśnieżanie dróg
- KOMBAJN MK 2.5 jest maszyną przeznaczoną do układania warstwy mieszaniny grysu mineralnego i emulsji asfaltowej. Produkowana wspólnie z firmą MADROG CONSTRUCTION, która ma duże doświadczenie w zakresie systemów elektroniki i automatyki w maszynach drogowych.
- SKRAPIARKA SAMOCHODOWA SSp 6000 - zmodernizowana wersja skrapiarki samochodowej do emulsji asfaltowych jest wynikiem ponad czterdziestopięcioletnich doświadczeń w konstrukcji, produkcji i eksploatacji naszych maszyn w Polsce oraz na budowach zagranicznych. Przy opracowaniu obecnej wersji maszyny brały udział doświadczone firmy TRANS-MASZ S.A. i MADROG CONSTRUCTION Sp. z o.o. przy ścisłej współpracy z Katedrą Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Politechniki Szczecińskiej oraz firmą AUTOMAPRO. Efektem współpracy jest nowoczesny produkt, przewyższający swoimi parametrami eksploatacyjnymi podobne urządzenia firm, które do tej pory mieniły się wiodącymi w Europie. Komputerowy system sterowania utrzymuje zadane parametry pracy z tolerancją 3%. Zastosowane dysze szczelinowe firmy BETE Fog Nozzle Inc. (USA) idealnie pokrywają powierzchnię w zakresie od 0,2 l/m2 do 2,3 l/m2 lub 0,4 - 3,0 l/m2. Pokrycie powierzchni - gwarantowane 100% przy wydatku 0,2 l/m2. Automatyczny układ podgrzewania bitumu utrzymuje temperaturę w zakresie 60 - 80°C. Do obsługi maszyny potrzebny jest tylko jeden operator - kierowca. W kabinie samochodu znajduje się pulpit sterowniczy oraz monitor telewizyjny do podglądu poprawności pracy kolektora spryskowego. Wszystkie czynności obsługowe są zmechanizowane i wykonane w sposób przyjazny dla człowieka. Maszyna może być produkowana w wersji SM od 6 do 14 tysięcy litrów pojemności.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno