DNAVI
Software - Projektowanie i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych oraz skuteczny marketing internetowy jest naszą specjalnością. Główne założenie podczas pracy nad projektem naszego klienta, to dbałość o najwyższą jakość wykonania a indywidualne podejście do każdego z Klientów gwarantuje skuteczność rozpoznawania marki. Każdy projekt jest inny, unikalny i niepowtarzalny, opracowany specjalnie z myślą o konkretnej firmie.
Strony internetowe - Nowoczesne strony internetowe z bezpłatną administracją oparte o systemy CMS, takie jak: Wordpress, Jooomla, Typo3 oraz October CMS.
Sklepy internetowe - Innowacyjne sklepy które sprzedają. W naszej ofercie znajdą Państwo, systemy takie jak: Shoper, Shoplo, Magento, PrestaShop oraz WooCommerce.
Portale i serwisy - Systemy tworzone z myślą o dużych innowacyjnych rozwiązaniach. Nasz zespół posiada wiedzę z technologi takich jak: Laravel, Symfony, Angular, React oraz wiele innych. Dodatkowo bezpłatnie pomagamy w wyborze najlepszego rozwiązania.
Landing page - Wyeksponowanie pakietu korzyści dla potencjalnego klienta jest bardzo istotne. Zadbaj o to żeby klient już na etapie przeglądania jednej strony zdecydował się na zakup towaru, bądź usługi.
Panele CMS / CRM - Posiadamy własne rozwiązania które możemy dostosować do potrzeb klienta, ale też modyfikujemy większość CMS / CRM-ów dostępnych na rynku.
Aplikacje mobilne - Masz innowacyjny pomysł, a chcesz zapewnić swoim klientom dostęp do usługi za pomocą innowacyjnej aplikacji dostępnej na wszystkie urządzenia?
Design - Wszyscy znamy powiedzenia „Nie oceniaj książki po okładce” albo „Nie szata zdobi człowieka”. Niestety przy obecnej ilości marek na rynku, konsumenci zwracają uwagę na znaki szczególne. Identyfikacja wizualna pozwala w łatwiejszy sposób dotrzeć do klienta, dając pierwsze wrażenie o jakości produktów na podstawie samego wizerunku firmy. Niejednokrotnie opierają się na wrażeniu jakie firma sprawia, wchodząc na ich stronę internetową, czytając ulotkę czy widząc opakowanie produktu.
Logo - Dobrze przygotowane logo powinno pomagać w rozpoznawaniu oferty oraz stanowić znak gwarancyjny.
Identyfikacja wizualna - Na identyfikację wizualną składają się m.in.: logo, kolorystyka, krój czcionki, wygląd produktów i ich opakowań, jak i szata zewnętrzna materiałów promocyjnych i reklamowych.
UI / UX - zadbaj o intuicyjność interfejsu użytkownika. Dobrze zaprojektowany interfejs nie tylko zatrzyma klienta na twojej stronie / aplikacji, ale także pomoże zwiększyć sprzedaż.
Strategia - Skuteczny marketing internetowy to nie tylko zespół działań promujących firmę w Internecie. Powinien on być przede wszystkim spójny i mierzalny. Spójność działań najprościej osiągnąć powierzając ich realizację doświadczonemu partnerowi, który dodatkowo wie, jak badać efekty prac. Nasze przedsięwzięcia są jednolite i efektywne, pracujemy w obszarze tzw. marketingu treści, zajmujemy się działaniami w social media, SEM, SEO, zarządzamy treściami na stronach internetowych, piszemy je i optymalizujemy, przygotowujemy wpisy blogowe, redagujemy wpisy na forach, optymalizujemy ścieżkę marketingową pozyskania klienta, realizujemy testy konwersji. Dbamy o to, by działania marketingowe przynosiły konkretne efekty dla firmy.
Copywriting - Copywriting to proces tworzenia skutecznych tekstów marketingowych, które są zrozumiałe dla czytelnika, ale także wywołują w nim pewną potrzebę np. skłonność do zkupu towaru lub usługi.
Content Marketing - Content marketing, czyli strategia, która polega na pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji przydatnych i bardzo atrakcyjnych treści, których celem jest zainteresowanie zarówno ogólnej, jak i ściśle określonej grupy odbiorców.
SEO – Pozycjonowanie - to inaczej optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Analizujemy oraz poprawiamy zarówno część techniczną strony, ale także merytoryczną, aby osiągnąć jak najlepsze efekty.
SEM – Kampanie Adwords - system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google. Pomożemy Ci zoptymalizować koszty kampanii, zwiększając konwersję.