Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Systemy informatyczne Poznań, wielkopolskie. QUESTY Wdrożenia i Wsparcie IT - Baza firm Business Navigator
adres:
ul. Głogowska 31/33
60-702 Poznań - Grunwald
województwo: wielkopolskie
powiat: Poznań
NIP: 7792402283
rok założenia: 2002
telefony:
kom. 506 504 540
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Questy jest polskim przedsiębiorstwem, które od ponad 20 lat wspiera swoim doświadczeniem inne firmy. Jest zarówno producentem, jak i dostawcą systemów informatycznych. Wśród narzędzi tworzonych przez Questy znajdują się zarówno proste, gotowe i szybkie do wdrożenia programy, jaki i większe tworzone na miarę potrzeb rozwiązania. Korzystają z nich małe, średnie oraz duże firmy z wielu branż.

Oferta firmy:

Synergius CRM to gotowy program do zarządzania relacjami z klientami. Przydatny w zespołach handlowych chcących prowadzić spójne działania w zakresie sprzedaży. https://synergiuscrm.pl/

Możliwości:

- zarządzanie przepływem szans sprzedaży na widoku kanban,
- gromadzenie informacji o kliencie w karcie szansy sprzedaży,
- planowanie działań handlowców i wiedza o ich dostępności dzięki kalendarzowi,
- dostęp do pełnej historii relacji z kontrahentem w karcie klienta,
- dwustronna integracja z programem magazynowym,
- analiza automatycznie tworzonych raportów o działaniach sprzedażowych,
- śledzenie realizacji ustalonych celów handlowców,
- płynna komunikacja między zespołowa dzięki komunikatorowi,
- uspójnione ofertowanie klientów,
- możliwość zarządzania projektami w jednym systemie,
- rozbudowane zarządzanie uprawnieniami wspierające bezpieczeństwo danych,
- międzynarodowy rozwój firmy dzięki wielowalutowości i wielojęzyczności.

Serwis Planner to gotowy program wspierający w realizacji codziennych obowiązków firmy zajmujące się realizacją zleceń serwisowych – napraw, instalacji i przeglądów. https://serwisplanner.pl/

Możliwości:

- dostęp do aplikacji mobilnej przydatnej w realizacji zleceń terenowych,
- integracja z programem ERP,
- zarządzanie przepływem zleceń na tablicy zleceń,
- obsługa własnych typów procesów z dowolnie tworzonymi fazami,
- proste i szybkie delegowanie zleceń pracownikom dzięki wiedzy o ich dostępności,
- wygodna komunikacja z kontrahentami poprzez panel klienta,
- możliwość fakturowania bezpośrednio w systemie do zleceń,
- analiza prowadzonych działań z wykorzystaniem automatycznie tworzonych raportów,
- szerokie zarządzanie uprawnieniami dostarczające klientom i serwisantom tylko potrzebnych informacji,
- możliwość korzystania z różnych powiadomień – PUSH, SMS i email,
- wiedza o lokalizacji zleceń, urządzeń i pracowników dzięki wbudowanym mapom,
- automatycznie tworzone protokoły serwisowe oszczędzające czas i papier,
- tworzenie zleceń cyklicznych,
- wiedza o serwisowanych urządzeniach oraz możliwość tworzenia podzespołów.

Automico B2B to gotowa platforma do realizacji sprzedaży hurtowej skierowana do przedsiębiorstw posiadających swoje własne produkty oraz bazę klientów. Stanowi dodatkowy kanał handlu B2B. https://automicob2b.pl/

Możliwości:

- integracja z programem handlowo-magazynowym,
- dostępność produktów dla klientów 24/7 przyczyniająca się do większej wygody dokonywania zamówień,
- samoobsługa klienta dostarczająca handlowcom większych możliwości w zakresie realizacji innych obowiązków,
- możliwość prowadzenia działalności międzynarodowej dzięki wielowalutowości i wielojęzyczności,
- inteligentna wyszukiwarka usprawniająca poszukiwanie produktów przez klientów,
- wygodny panel klienta z dostępem do oferty, promocji, rabatów, koszyka i informacji o zamówieniach oraz rozliczeniach,
- obsługa dokumentów sprzedażowych, zapytań ofertowych, kontraktów oraz ofertowanie klienta końcowego,
- opcja platformy bez logowania z ukrytymi informacjami,
- wsparcie marketingu poprzez ogłoszenia, newslettery, banery, produkty polecane i nowości oraz produkty powiązane,
- atrakcyjna prezentacja oferty produktowej w postaci listy i galerii,
- definiowanie indywidualnych rabatów,
- możliwość realizacji opłat dzięki integracji z PayU,
- analiza wyników sprzedażowych dzięki automatycznym raportom.

Aura Business to rozwiązanie dedykowane tworzone na miarę potrzeb przedsiębiorstwa. System kierowany jest do większych organizacji, a także tych posiadających szerszy zakres wymagań oraz realizujących inne niż standardowo obsługiwane procesy. https://aurabusiness.pl/

Możliwości Aura Business:

- wsparcie różnych obszarów działalności,
- integracja z dowolnymi programami zewnętrznymi,
- możliwość integracji z każdym systemem ERP,
- dostosowanie do indywidualnych wymagań firmy,
- obsługa nietypowych procesów biznesowych,
- doradztwo biznesowe ekspertów,
- możliwość korzystania z wszystkich opcji programów gotowych,
- szeroka oferta funkcjonalności,
- duże możliwości konfiguracyjne,
- dowolność wdrażania zmian indywidualnych,
- wdrażanie indywidualnych rozwiązań,
- wykorzystywanie niestandardowych mechanizmów działania.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno