adres:
ul. Kelles-Krauza 36
26-600 Radom
województwo: mazowieckie
powiat: Radom
NIP: 7962858416
rok założenia: 2008
telefony:
tel. (48) 362 43 13
fax (48) 362 43 52
kom. 603 797 373
branże:
Profeko Sp. z o.o. - zdjęcie-105588Profeko Sp. z o.o. - zdjęcie-105589Profeko Sp. z o.o. - zdjęcie-105590
opis działalności:
Profeko Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem dynamicznych, i otwartych ludzi, z wieloletnim doświadczeniem w realizacji złożonych projektów IT, w urzędach gmin i w przedsiębiorstwach. Istotnym elementem strategii naszego działania na rynku, jest otwartość na poznawanie specyficznych potrzeb aktualnych i przyszłych klientów, oraz permanentny rozwój naszych produktów, w kierunku ich zaspokojenia. Jeśli szukają Państwo kreatywnych i kompetentnych rozwiązań w obszarze IT, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
OERUJEMY: wiedzę i doświadczenie cenione pośród naszych klientów, specjalistyczne systemy z zakresu obsługi procesów logistycznych, systemy masowej komunikacji, system do obsługi procesów bilingowych, systemy monitoringu i analiz procesów, e-usługi.
Evenio - NOWOCZESNA PLATFORMA e-USŁUG umożliwia definiowanie szerokiego spektrum e-usług dla mieszkańców, zapewnia integrację informacji o wszelkiego rodzaju wydarzeniach, automatyczne informowanie odbiorców o ważnych dla nich treściach, oraz umożliwia interakcję użytkowników z urzędami i instytucjami publicznymi. W skład platformy e-usług dedykowanej mieszkańcom miast i gmin oraz turystom, wchodzą: Aplikacja mobilna na iOS i Android. Administracja aplikacji , służąca do zarządzania treścią, przeznaczona dla urzędów i instytucji. Usługa automatycznie wytwarzająca wiadomość,  w przypadku wydarzeń i treści zdefiniowanych jako cykliczne. Portal internetowy dla użytkowników.  Systemy współpracujące (w tym kompleksowy system zarządzania gospodarką komunalną, zawierający m.in. ewidencje nieruchomości, deklaracji dotyczących wysokości opłat i in.; Obecnie istniejące systemy IT, z którymi Evenio jest i może być integrowane.
Ekobilling -  zawiera kluczowe ewidencje, niezbędne do wspierania i realizacji codziennych zleceń, oraz stanowi zasadniczą bazę informacji. Zakres informacji rejestrowanych i obsługiwanych w Ekobiling obejmuje: dane klientów, umowy, warunki obsługi  (daty realizacji usług jednorazowych i cyklicznych), masową obsługę procesu fakturowania i rozliczeń, obsługę procesu zamówień w tym elektronicznych.
ODPADYWGMINIE.com - W części ewidencyjnej i księgowej systemu prowadzona jest: ewidencja nieruchomości, ewidencja punktów gromadzenia odpadów (PGO) płatników, deklaracji dotyczących wysokości opłaty, ewidencja deklaracji, moduł rozliczeń księgowości i sprawozdawczości budżetowej, system masowej komunikacji SMS i email, panel mieszkańca e-deklaracje, obieg dokumentów wraz z ich zarządzaniem. W części związanej z monitoringiem stanu gospodarki komunalnej prowadzona jest: ewidencja PGO, system zarządzania trasówkami i ich realizacją, system obsługi PSZOK, system obsługi weryfikacji  stanu rzeczywistego PGO, system zgłoszeń i obsługi reklamacji, system monitorowania poziomów odzysku, sprawozdawczość ustawowa i zarządcza, serwis mapowy w raz z obsługą GPS.
RipokService - System umożliwia kompleksowe zarządzanie i ewidencjowanie strumienia odpadów dla  regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Pozwala również na integrację podmiotów odpowiedzialnych za gospodarowanie odpadów tj. gmina i zakład zagospodarowania. Struktura systemu pozwala na systemową wymianę informacji pomiędzy Ripok  a gminami należącymi do regionu.
Integraservice - System integracji danych rozproszonych i komunikacji pomiędzy bazami danych
EkoService - System obsługi procesów logistycznych
MobileService - W ramach systemu udostępniane są aplikacje mobilne (Android i IOS), które mają możliwości obsługi: zadań logistycznych dla kierowców, procesów zamówień/zgłoszeń  usług lub produktów, weryfikacji punktów obsługi w zdaniach logistycznych i rozliczeniowych. System masowej komunikacji (aplikacje mobilne, sms, email).
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno