adres:
ul. Tokarzewskiego 2
91-842 Łódź - Bałuty
województwo: łódzkie
powiat: Łódź
NIP: 7272544456
rok założenia: 1988
telefony:
tel. (42) 252 97 00
kom. 609 390 162
kom. 695 384 382
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Tworzymy specjalistyczne oprogramowanie przeznaczone dla firm, Służby Zdrowia, spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych, ADM-ów i TBS-ów. Oferowane przez nas oprogramowanie umożliwia równoległą pracę kilkudziesięciu do kilkuset użytkowników jednocześnie w dużych bazach danych. Klient może wybrać dowolną konfigurację potrzebnych mu modułów - część administracyjna połączona jest z częścią białą lub czynszową - które pracują na wspólnej bazie danych. Wszystkie programy posiadają wbudowany generator raportów, który pozwala na tworzenie własnych raportów, eksportują dane do plików zewnętrznych oraz do Excela, Worda i Acrobata (PDF). Każdy użytkownik ma własny zestaw uprawnień do poszczególnych programów i funkcji. Po naciśnięciu prawego klawisza myszki można od razu sprawdzić kto i kiedy utworzył dane pole oraz kto i kiedy je ostatnio modyfikował. Podstawowa funkcjonalność systemu czynszowego: 1. Hierarchiczny opis infrastruktury – nieruchomości, budynki, lokale z historią zasiedleń oraz z opcjonalnym podziałem na osiedla. 2. Dowolna liczba składników opłat i hierarchiczna budowa reguł obliczeniowych, co pozwala definiować wyjątki na poziomie nieruchomości budynku i lokalu. 3. Automatyczna dekretacja do programu finansowego w wyniku czego uzyskujemy opis od strony przychodów i kosztów (konta zespoły 5-tego i 7-ego) z dokładnością do osiedla, nieruchomości lub budynku. Możliwa jest także analiza przychodów i kosztów na poziomie lokalu. 4. Precyzyjna obsługa rozrachunków czynszowych – obsługa kasy, banku (w tym automatyczny import wyciągów bankowych z wpłatami na konta wirtualne), obsługa windykacji z dokładnością do sprawy sądowej. 5. Serwis internetowy dla lokatorów i administracji osiedlowych, gdzie można sprawdzić informację o aktualnym zadłużeniu, opłatach, stanie prawnym, wartości lokalu. Podstawowa funkcjonalność części białej: 1. Indywidualne grafiki pracy lekarzy i pielęgniarek. Na podstawie grafików można wyznaczyć pacjentowi termin wizyty na określony dzień i godzinę. W serwisie internetowym można obejrzeć aktualne obciążenie poszczególnych lekarzy i pielęgniarek a uprawnieni pacjenci mogą sami rezerwować termin wizyty (e-rejestracja) 2. W programie dla gabinetu lekarskiego oraz oddziału szpitalnego można między innymi: - Zarejestrować wykonane procedury medyczne, świadczenia NFZ (system posiada wbudowany gruper JGP), - Opisać wizytę (pobyt) od strony medycznej – tekstowo, z pomocą specjalistycznych formatek przygotowanych odrębnie dla różnych specjalności medycznych, w dokumentach Worda korzystając ze wstępnie przygotowanych wzorców, a następnie wydrukować historię choroby - Zlecić i zarejestrować farmakoterapię (w szpitalu) - Zlecić badanie laboratoryjne, diagnostyczne czy zabieg a następnie automatycznie otrzymać wyniki. - Zaimportować do systemu zeskanowane dokumenty przyniesione przez pacjenta, zdjęcia oraz pliki graficzne (w system wbudowana jest przeglądarka DICOM) - Obejrzeć wcześniejszą historię choroby pacjenta (w szpitalu i przychodni) - Zarejestrować oraz wydrukować receptę oraz zarejestrować zwolnienie lekarskie - Podpisać elektronicznie historię choroby (wymagana odrębna umowa z dostawcą usługi podpisu – Krajowa Izba Rozliczeniowa) 3. Obsługa rejestracji oraz gabinetów lekarskich może odbywać się zdalnie przez Internet. 4. Na podstawie danych zarejestrowanych w gabinetach, izbie przyjęć, oddziałach czy w rejestracji (kolejki) obsługiwane są rozliczenia z NFZ (otwarty format wymiany danych) 5. Na podstawie cenników i zarejestrowanych zdarzeń medycznych rozliczane są umowy z innymi ubezpieczycielami lub firmami kierującymi pacjentów. 6. Zarówno dla umów z NFZ jak i z innymi ubezpieczycielami możliwe jest automatyczne wystawianie faktur w części finansowej. Podstawowa funkcjonalność części finansowej: 1. Finanse - hierarchiczny plan kont, rejestry, VAT, rozrachunki, kasa, bank, automatyczna dekretacja dokumentów oraz bardzo dużo różnych zestawień które dodatkowo łatwo przekazać do Excela lub OpenOffice 2. Płace i kadry - graficzne grafiki pracy (pielęgniarki !), dowolna liczba list płac i składników płacowych, automatyczna dekretacja do części finansowej oraz wiele innych. 3. Magazyn - dowolna liczba magazynów, powiązanie z rejestrami zakupów i sprzedaży, automatyczna dekretacja 4. Środki trwałe - ewidencja środków, wyposażenia, inwentaryzacja, automatyczne liczenie umorzeń, automatyczna dekretacja (jeden środek na wiele kont kosztów zespołu 5-tego) i inne Polecamy bezpłatną prezentację naszego oprogramowania w dogodnym dla Państwa terminie.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno