adres:
aleja Zwycięstwa 4f/3
83-110 Tczew
województwo: pomorskie
powiat: tczewski
NIP: 5931245427
rok założenia: 2002
telefony:
tel./fax (58) 532 22 11
opis działalności:
Firma B.N. PROMYK działa od 2002 roku oferując usługi w zakresie zarządzania i administrowania Wspólnotami Mieszkaniowymi. Zarządzamy 89 nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej ok. 91 000 mkw. Nasze wspólnoty mieszczą się w Trójmieście, Tczewie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie i Pelplinie. Posiadamy bogate doświadczenie, które pomaga nam oferować usługi na najwyższym poziomie. Pracownicy firmy PROMYK to odpowiednio przygotowany zespół składający się z licencjonowanego zarządcy nieruchomości, administratorów, księgowych, radcy prawnego, inspektora nadzoru budowlanego, konserwatora technicznego. Naszymi partnerami są wyłącznie wyselekcjonowane i sprawdzone podmioty rynku nieruchomości (firmy hydrauliczne, elektryczne i inni specjaliści), gwarantujące wysoki poziom usług.

Tworzymy profesjonalną i solidną firmę, rzetelnie podchodzącą do powierzonych nam umową obowiązków. W pełni zdajemy sobie sprawę jak ważne jest, by nasze usługi świadczone były na odpowiednim poziomie i z właściwym zaangażowaniem. Naszymi działaniami staramy się wykazać, iż powierzając nam zarządzanie/administrowanie nieruchomością zyskujecie Państwo nie tylko zarządcę/administratora, ale także rzecznika swoich praw i interesów. Atuty naszej firmy to: przejrzystość rozliczeń finansowych, profesjonalizm, rzetelność oraz szybkość w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez zarządy wspólnot.

Firma posiada polisę ubezpieczenia OC Zarządcy Nieruchomości na kwotę 50 000 EURO za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie zarządzania nieruchomościami.

Świadczymy usługi w zakresie:

  • doradztwa prawnego
  • sporządzania umów cywilno-prawnych
  • zwoływania i przygotowania zebrań członków wspólnoty mieszkaniowej
  • sporządzania projektów planów gospodarczych (rzeczowo–finansowych)
  • proponowania na podstawie uchwalonych stawek opłat funduszu remontowego
  • prowadzenia dokumentacji technicznej i finansowej nieruchomości poprzez prowadzenie pełnej księgowości
  • ubezpieczania budynków od zdarzeń losowych
  • opłacania w terminie podatków i innych opłat publiczno-prawnych od nieruchomości wspólnej
  • zawierania umów z osobami i firmami świadczącymi usługi na rzecz nieruchomości, w tym z dostawcami wody, odbiorcami ścieków i innych nieczystości, dostawcami energii elektrycznej, energii cieplnej i gazu, oraz ich rozliczania (z utworzonych rachunków bankowych wspólnoty)
  • pobierania od wszystkich właścicieli opłat na utrzymanie nieruchomości wspólnej oraz opłat za świadczenia na rzecz poszczególnych lokali i przekazywania tych świadczeń usługodawcom
  • nadzoru nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańców wraz z przynależnymi do nieruchomości terenem zielonym, chodnikiem oraz jezdnią
  • prowadzenia i stałego aktualizowania ewidencji dotyczącej lokali i mieszkających w nim osób
  • windykacji (wraz z przygotowaniem dla właściciela pozwu do Sądu) - w sprawie wytoczenia powództwa w przypadku długotrwałego zalegania z opłatami za lokal
  • wykonywania bilansu na koniec roku kalendarzowego wraz z rozliczeniem w Urzędzie Skarbowym
  • składania sprawozdania finansowego i rozliczania rocznego stanu rachunku bankowego oraz propozycji planu kosztów na rok następny
  • przeprowadzania przetargów na prace remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • przygotowywania umów na wykonanie prac remontowych wraz z rzetelnym sprawdzeniem ofert (kosztorysów) potencjalnych wykonawców
  • pozyskiwania funduszy z Unii Europejskiej (dotacje) na remont budynku
  • przeprowadzanie remontu budynku z uzyskaniem dofinansowania z Banku Gospodarstwa Krajowego S.A. (w tym termomodernizacyjnego i remontowego)
  • nadzór nad przeprowadzanymi inwestycjami
  • EDYCJA DANYCH »
    zamknij okno