Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Zarządzanie nieruchomościami Warszawa, mazowieckie. FAMIX Sp. z o.o. - Baza firm Business Navigator
adres:
ul. 17 Stycznia 48
02-146 Warszawa - Włochy
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 5262485716
rok założenia: 1995
telefony:
tel. (22) 572 55 70
opis działalności:
FAMIX Sp. z o.o. - naszą specjalnością jest:
zarządzanie i administrowanie nieruchomościami w Warszawie i okolicach
- zarządzanie i administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi w Warszawie i okolicach
- zarządzanie i administrowanie spółdzilniami mieszkaniowymi w Warszawie i okolicach

Realizujemy cele właścicieli nieruchomości zapewniając profesjonalną, "szytą na miarę" obsługę. Działamy na rynku od ponad piętnastu lat zapewniając właścicielom nieruchomości profesjonalną obsługę. Tworzymy zaangażowany i wydajny zespół, który kompleksowo zajmie się Państwa nieruchomością i zadba o aspekty: administracyjny, techniczny, ekonominczny i prawny. Doradzimy, pomożemy opracować plan i skutecznie zrealizujemy Państwa cele. Stosujemy nowoczesne narzędzia pozwalające na skuteczną, szybką komunikację i wydajne zarządzanie nieruchomością.  Posiadamy bogate doświadczenie w przejmowaniu nieruchomości od deweloperów i rozwiązywaniu specyficznych problemów z tym związanych.

Angażując naszą firmę zyskają Państwo nie tylko sprawnego zarządcę, ale również rzecznika swoich praw. Współpracując z nami mają Państwo zapewnioną także opiekę doświadczonych firm prawniczych i inspektorów nadzoru. Jesteśmy w stanie zaproponować Państwu usługi sprawdzonych firm zajmujących się utrzymaniem porządku i obsługą techniczną. Zatrudniając naszą firmę mają Państwo możliwość obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, w szczególności w zakresie: sprzątania i wywozu nieczystości, ochrony, ubezpieczenia, konserwacji i remontów instalacji technicznych oraz przeglądów okresowych.

W ramach zarządzania nieruchomością proponujemy wykonywanie czynności określonych w art. 185 ustawy o gospodarce nieruchomościami mających na celu w szczególności:

  1. zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, w tym doradzanie statutowym organom w zakresie lokowania wolnych środków finansowych, prowadzenie rachunkowości, sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi i ZUS-em,
  2. zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym: organizowanie okresowych przeglądów wynikających z przepisu art. 62 ustawy Prawo budowlane, organizowanie i nadzór nad remontami nieruchomości i bieżącymi konserwacjami,
  3. zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu Prawa energetycznego, w tym: wyszukiwanie i przedstawianie właścicielom działań zmierzających do zmniejszenia zużycia energii, kontrola zamówionej mocy cieplnej, przygotowywanie regulaminów rozliczania kosztów ciepła i wody,
  4. bieżące administrowanie nieruchomością, w tym: prowadzenie spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości, organizowanie i obsługa zebrań, bieżąca obsługa mieszkańców,
  5. utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, w tym: przygotowywanie rocznych planów gospodarczych i remontowych, organizowanie konkursów ofert na zaplanowane prace,
  6. uzasadnione inwestowanie w nieruchomość, w tym: wyszukiwanie źródeł finansowania zaplanowanych działań.

Proponujemy również Państwu pomoc prawną (bez zastępstw procesowych), także pomoc w windykowaniu należności.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno