Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Zielona Góra, lubuskie. Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
adres:
ul. Niecała 2g
65-246 Zielona Góra
województwo: lubuskie
powiat: Zielona Góra
NIP: 9730629465
rok założenia: 1999
telefony:
tel. (68) 452 87 01
www:
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:

Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. oferuje zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi. W związku z prowadzoną działalnością w zakresie zarządzania nieruchomościami do Państwa dyspozycji jest licencjonowany zarządca nieruchomości Pan Prezes.

Obecnie Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego zarządza przeszło 80 Wspólnotami Mieszkaniowymi. Mamy przyjemność przedstawić Państwu przykładowy zakres usług świadczonych przez naszą firmę związanych z administrowaniem nieruchomościami:

  • prowadzenie ewidencji właścicieli lokali i ich aktualizowanie
  • prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego
  • zapewnienie utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń oraz urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością
  • zapewnienie świadczenia usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej
  • zapewnienie i nadzór nad wykonywaniem bieżącej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej, a w szczególności dokonywanie naprawa budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania lokalu, domofonu 
  • zbiorczej anteny telewizyjnej i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej, zapewnienie pogotowania technicznego
  • zapewnienie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej na warunkach określonych w umowie
  • ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej
  • płacenie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, jeśli nie są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali
  • zawieranie umów na dostawy, roboty, bądź usługi związane z wykonywaniem czynności zarządzania, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych
  • prowadzenie ewidencji księgowej i pozaksięgowej
  • przygotowanie projektu planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego oraz korekt tego planu, w tym przychodów i wydatków z funduszu remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej
  • przygotowanie rozliczeń planu gospodarczego, w tym rozliczeń funduszu remontowego
  • przygotowanie i obsługa zebrania rocznego wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego dla wspólnoty mieszkaniowej przed terminem zebrania sprawozdawczego, w tym rozliczanie zaliczek z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną wg stanu na 31 grudnia każdego roku
  • pobieranie należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości
  • przygotowywanie pozwów sądowych w przypadku zaległości w opłatach
  • wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali celem uzyskania dodatków
  • świadczenie dodatkowych usług w zależności od potrzeb Wspólnot Mieszkaniowych
  • druk książeczek czynszowych

Zainteresowane wspólnoty prosimy o kontakt telefoniczny

EDYCJA DANYCH »
zamknij okno