adres:
ul. Akacjowa 1 Chrzan
63-210 Żerków
63-210 Żerków
województwo:
wielkopolskie
powiat: jarociński
NIP: 6171009399
rok założenia: 1995
telefony:
tel. (62) 740 36 37
branże:
email:
opis działalności:
Neorol Sp. z o.o. jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm na rynku paszowym w Polsce. Produkujemy szeroką gamę wysokiej jakości produktów dla trzody chlewnej, bydła i drobiu. Firma nieustannie dba o to, aby się rozwijać i zwiększać swój potencjał, by w jak najlepszym stopniu odpowiedzieć na coraz to większe potrzeby rynku. Wychodząc naprzeciw jego oczekiwaniom firma powiększa swoje możliwości produkcyjne, uruchamiając produkcję w kolejnych zakładach produkcyjnych. Zaufanie klientów od początku istnienia firmy było i jest najwyższym priorytetem pracowników i kierownictwa Neorolu. Produkujemy całą gamę pasz pełnoporcjowych, koncentratów oraz premiksów.
Wysoka jakość produktów, fachowa obsługa klientów, doradztwo w zakresie żywienia zwierząt oraz adekwatna do jakości cena doprowadziły do tego, że w szybkim czasie Neorol zdobył zaufanie hodowców i stał się marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce ale i na rynkach międzynarodowych. Produkty firmy NEOROL cieszą się znaną i cenioną marką oraz pozwalają na zabezpieczenie hodowcy w asortyment pasz niezbędnych w całym cyklu żywieniowym zwierząt.
POLITYKA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA ZDROWOTNEGO
Misją działalności firmy Neorol Sp. z o.o. jest połączenie kapitału udziałowców i wiedzy wszystkich pracowników w celu produkcji bardzo dobrej jakości pasz, aby osiągnąć satysfakcję klienta, która jest najlepszą oceną i podstawą do zadowolenia. Celem naszych działań zgodnych z zasadami normy PN-EN ISO 9001:2001 i PN-EN ISO 22000:2006 jest przede wszystkim stworzenie dynamicznego systemu utrzymania wysokiej jakości naszych produktów oraz oparcie obsługi klienta na zasadzie trwałej i partnerskiej współpracy.
Priorytetowe znaczenie ma stworzenie i utrzymanie wizerunku firmy identyfikowanej z:
solidnością i terminowością,
wysoką jakością i stabilnością produkowanych wyrobów,
bezpieczeństwem zdrowotnym,
gotowością do ciągłego zaspokajania potrzeb, wymagań i oczekiwań naszych klientów.
Pragniemy zagwarantować swoim Klientom, iż poprzez wdrożenie, skuteczne funkcjonowanie i doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2001 i PN-EN ISO 22000:2006, dołożymy wszelkich starań by jakość zdrowotna produktów nie została pogorszona w trakcie realizacji łańcucha dostaw. Rozumiemy, że zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego produktów ma zasadniczy wpływ na zdrowie konsumentów i umocnienie naszej pozycji na rynku. Dlatego też, dzięki analizie zagrożeń, identyfikacji i monitorowaniu Krytycznych Punktów Kontroli oraz spełnieniu wymogów przepisów prawa, eliminujemy potencjalne i rzeczywiste zagrożenia zdrowotne.
Politykę firmy zamierzamy realizować poprzez osiągnięcie następujących celów strategicznych:
doskonalenie zasobów infrastruktury,
umacnianie pozycji firmy na rynku,
poszerzanie rynków zbytu,
stałą troskę o jakość i bezpieczeństwo wyrobów,
poprawę organizacji pracy oraz zwiększenie świadomości pro-jakościowej pracowników i stałe podnoszenie ich kwalifikacji,
stała troska o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz środowisko naturalne.
Cele strategiczne realizowane są poprzez ściśle sparametryzowane cele operacyjne, określone w Katalogach działań. Nasza Polityka Jakości i Bezpieczeństwa Zdrowotnego została sformułowana przy bezpośrednim udziale kadry kierowniczej, co zapewnia jej zrozumienie i dostosowanie do odpowiednich poziomów organizacji. Zobowiązuje wszystkich pracowników firmy do dołożenia wszelkich starań, aby realizować Politykę Jakości i Bezpieczeństwa Zdrowotnego i opracowane na jej bazie cele jakościowe, których wykonanie będzie systematycznie nadzorowane w trakcie auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania.
Wysoka jakość produktów, fachowa obsługa klientów, doradztwo w zakresie żywienia zwierząt oraz adekwatna do jakości cena doprowadziły do tego, że w szybkim czasie Neorol zdobył zaufanie hodowców i stał się marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce ale i na rynkach międzynarodowych. Produkty firmy NEOROL cieszą się znaną i cenioną marką oraz pozwalają na zabezpieczenie hodowcy w asortyment pasz niezbędnych w całym cyklu żywieniowym zwierząt.
POLITYKA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA ZDROWOTNEGO
Misją działalności firmy Neorol Sp. z o.o. jest połączenie kapitału udziałowców i wiedzy wszystkich pracowników w celu produkcji bardzo dobrej jakości pasz, aby osiągnąć satysfakcję klienta, która jest najlepszą oceną i podstawą do zadowolenia. Celem naszych działań zgodnych z zasadami normy PN-EN ISO 9001:2001 i PN-EN ISO 22000:2006 jest przede wszystkim stworzenie dynamicznego systemu utrzymania wysokiej jakości naszych produktów oraz oparcie obsługi klienta na zasadzie trwałej i partnerskiej współpracy.
Priorytetowe znaczenie ma stworzenie i utrzymanie wizerunku firmy identyfikowanej z:
Pragniemy zagwarantować swoim Klientom, iż poprzez wdrożenie, skuteczne funkcjonowanie i doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2001 i PN-EN ISO 22000:2006, dołożymy wszelkich starań by jakość zdrowotna produktów nie została pogorszona w trakcie realizacji łańcucha dostaw. Rozumiemy, że zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego produktów ma zasadniczy wpływ na zdrowie konsumentów i umocnienie naszej pozycji na rynku. Dlatego też, dzięki analizie zagrożeń, identyfikacji i monitorowaniu Krytycznych Punktów Kontroli oraz spełnieniu wymogów przepisów prawa, eliminujemy potencjalne i rzeczywiste zagrożenia zdrowotne.
Politykę firmy zamierzamy realizować poprzez osiągnięcie następujących celów strategicznych:
Cele strategiczne realizowane są poprzez ściśle sparametryzowane cele operacyjne, określone w Katalogach działań. Nasza Polityka Jakości i Bezpieczeństwa Zdrowotnego została sformułowana przy bezpośrednim udziale kadry kierowniczej, co zapewnia jej zrozumienie i dostosowanie do odpowiednich poziomów organizacji. Zobowiązuje wszystkich pracowników firmy do dołożenia wszelkich starań, aby realizować Politykę Jakości i Bezpieczeństwa Zdrowotnego i opracowane na jej bazie cele jakościowe, których wykonanie będzie systematycznie nadzorowane w trakcie auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno