adres:
ul. Hallera 20
41-709 Ruda Śląska
województwo: śląskie
powiat: Ruda Śląska
NIP: 6412249189
rok założenia: 2011
telefony:
kom. 505 184 182
tel./fax (32) 783 54 14
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Działalność Rudzkiej Agencji Public Relations skupia się przede wszystkim na rozwiązywaniu problemów wizerunkowych i komunikacyjnych (wsparciu promocji) oraz osiąganiu wyznaczonych przez klienta celów marketingowych czy zarządzania, poprzez oferowanie takich usług jak:
  • Przygotowanie i realizacja strategii PR – tworzenie zindywidualizowanej strategii komunikacyjnej z uwzględnieniem działań marketingowych i biznesowych w oparciu o przeprowadzone analizy (sytuacji biznesowej, monitoring mediów, audyt odbioru marki itp.)
  • Przygotowanie i realizacja kampanii PR – aranżacja i adaptacja programów komunikacyjnych uwzględniających PR korporacyjny i produktowy
  • Kreowanie wizerunku organizacji, osób i marek – w oparciu o przeprowadzoną analizę sytuacji klienta, jego konkurencji i rynku przygotowanie strategii i dobór kluczowych narzędzi jej realizacji w celu budowy bądź wzmocnienia wizerunku klienta
  • Identyfikacja wizualna – wspieranie procesu kreowania wizerunku poprzez wypracowanie określonych, niepowtarzalnych norm zachowań i systemu CI (logo, logotyp, kolorystyka itd.) firmy wyróżniających ją spośród konkurencji i cieszących się uznaniem klientów firmy
  • Organizacja konferencji prasowych, spotkań i briefingów – pozyskiwanie wsparcia medialnego dla różnego typu wydarzeń organizowanych przez klienta (takich jak np. wizyty ważnych osobistości, targi, konferencje, panele, prezentacje nowych rozwiązań technologicznych, produktów, angażowanie w sprawy społeczne i wiele innych) poprzez konferencje prasowe, briefingi, spotkania dziennikarzy u klienta połączone z specjalnymi eventami dla mediów
  • Planowanie i organizacja różnego typu eventów dla zróżnicowanych grup docelowych – imprezy dla pracowników, mediów, kontrahentów, klientów czy mało popularne imprezy dla konkurencji
  • Organizacja różnorodnych imprez takich jak: wystawy, wernisaże, spotkania integracyjne, wyjazdy promujące i inne
  • Prowadzenie biura prasowego – zarządzanie kontaktami z mediami, przygotowywanie dla nich materiałów, ich segregacja i przechowywanie. Tworzenie tradycyjnych lub elektronicznych baz danych o kontaktach i formach kontaktu klienta z mediami
  • Zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej – w sytuacji kryzysowej gwarancja natychmiastowego opracowania planu działania, doradztwo i kontrola efektów na każdym etapie kryzysu, uwzględnienie strategii działania w kontaktach z mediami oraz opracowanie komunikatów i oświadczeń dla mediów
  • Sponsoring – Z punktu widzenia maksymalizacji zysków klienta wybór najlepszej formy działań sponsoringowych dostosowanych do poziomu posiadanych nakładów inwestycyjnych, preferencji klienta i przyjętych przez niego strategii
  • Planowanie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i ich realizacja oraz promocja – Przede wszystkim działań wspierających interesy społeczne, ochronę środowiska i relację z różnymi grupami interesariuszy
  • Monitoring mediów – Na podstawie monitorowania prasy, TV, Internetu i radia opracowanie analiz ilościowych i jakościowych wizerunku firmy, marki czy osoby w mediach. Możliwość opracowania porównania analiz dotyczących klienta i konkurencji oraz przygotowanie gotowych rozwiązań działania poprawiających uzyskane w analizach wyniki klienta
  • Komunikacja wewnętrzna – Doradzanie i przygotowanie planów komunikacji z pracownikami. Opracowanie sposobów i kanałów komunikacji wewnątrz firmowej (biuletyny, prasa wewnętrzna, radiowęzeł, szkolenia, spotkania komunikacyjne i inne)
  • Przygotowanie, realizacja i kreowanie programów lojalnościowych – Kierowanych do klientów firmy zwiększających ich lojalność wobec produktu czy marki
  • Media relations – usystematyzowanie grup mediów wg ich siły oddziaływania na grupy opiniotwórcze istotne z punktu widzenia prowadzonej przez klienta działalności. Przygotowanie i wdrażanie planów komunikacyjnych dla poszczególnych grup oraz kontrola i pomiar ich efektywności. Zapewnienie i ułatwienie klientowi dobrych relacji z mediami. Przygotowywanie listy mediów, ich aktualizacji, informacji prasowych, spotkań z dziennikarzami i innych
  • e-PR – Przygotowanie integralnej strategii działań public relations w Internecie. Modelowanie spójności wykorzystywanych narzędzi internetowych wspierających kształtowanie wizerunku klienta (np. Buzz marketing - monitoring kluczowych z punktu widzenia klienta forów internetowych, portali społecznościowych i innych, zasady tworzenia programów lojalnościowych, sekcji online inwestor relations czy popularnych blogów)
  • Publicity – kreowanie i aranżacja wydarzeń dla potrzeb rozgłosu wśród środków masowego przekazu np. w celu ujawnienia i wyjaśnienia okoliczności jakiejś sprawy, bądź po prostu możliwości zaprezentowania walorów klienta

    Ponadto oferujemy Naszym klientom:
    - doradztwo i konsulting w zakresie PR
    - coraz popularniejszy ekoPR
    - redagowanie tekstów promocyjnych, haseł reklamowych i inn
  • EDYCJA DANYCH »
    zamknij okno