INDALO Public Relations
tel. (22) 698 70 24
kom. 501 772 619
Naszym celem jest wspomaganie firm w odniesieniu sukcesu rynkowego w prowadzonej przez nie działalności.
Realizujemy to przez aktywne kształtowanie jak najlepszego wizerunku firmy wśród jej obecnych i przyszłych klientów, partnerów nie zapominając o jej pracownikach. Efektem naszego działania jest uzyskanie i stale utrzymywanie wysokiego poziomu zainteresowania i życzliwej atmosfery wokół firmy i jej działań.
Podstawa naszego działania jest usprawnianie komunikacji, czyli przepływu informacji pomiędzy firmą a wszelkiego rodzaju mediami (m.in. prasa, Internet), klientami, a także wewnątrz samej firmy.
Specjalizujemy się w:
Kreowanie firmowej koncepcji komunikacyjnej
· współtworzenie wizerunku firmy
· kreacja strategii działań PR
· opiniowanie akcji marketingowych i promocyjnych
Współpraca z prasą i innymi mediami
· regularne generowanie informacji prasowych
· organizacja i nadzór testów oprogramowania i sprzętu przez media
· organizacja spotkań z przedstawicielami mediów (m.in. konferencje prasowe)
· reakcja na sytuacje kryzysowe
Organizacja imprez
· dla dziennikarzy (np. wyjazdy studialno-szkoleniowe, konferencje prasowe)
· dla partnerów (np. szkolenia, autoryzacje)
· dla klientów (np. prezentacje rozwiązań, wyjazdy studialne, road show) · dla pracowników (np. wyjazdy integracyjne)
Sponsoring
· opiniowanie otrzymywanych propozycji
· tworzenie i realizacja imprez i akcji sponsorowanych
· pozyskiwanie sponsorów i patronów medialnych
Wspomaganie w sytuacji kryzysowej
· przewidywanie kryzysów i zapobieganie im
· przygotowywanie strategii działań w sytuacji kryzysowej
Wydawnictwa i druki Przygotowanie i redagowanie, opracowanie graficzne, serwis fotograficzny i druk.
· biuletyny i gazety firmowe
· raporty roczne, foldery i ulotki reklamowe
net PR czyli public relations w sieci
· tworzenie koncepcji obecności klienta w sieci
· e-komunikacja wewnątrz i na zewnątrz firmy – doradztwo i szkolenia
· monitoring i analiza obecności klienta i jego konkurencji w sieci
· sieciowe działania marketingowe i promocyjne (Facebook, blogi, portale tematyczne, itp.)
· koncepcja, organizacja, realizacja oraz analiza skuteczności
Monitoring i analiza publikacji prasowych
· regularne śledzenie zawartości publikacji o kliencie i jego konkurentach
· ilościowa jakościowa i analiza porównawcza publikacji
Monitoring i analiza reklam i ogłoszeń
· regularne śledzenie reklam klienta i jego konkurencji w różnych mediach
· ilościowa i jakościowa analiza porównawcza reklam klienta i jego konkurencji
Badania rynkowe
· opiniowanie i współtworzenie koncepcji merytorycznej
· organizacja i nadzór nad realizacją
· pomoc w interpretacji
Akcje mailingowe i telemarketingowe
· opiniowanie i współtworzenie koncepcji merytorycznej
· przygotowanie oprawy graficznej i jej realizacja
· organizacja i nadzór nad realizacją
· badanie i analiza skuteczności
Symbol graficzny naszej firmy, zwany "Człowiekiem INDALO", odkryto na ścianach jaskini z epoki Neolitu (5 tys. lat p.n.e.) w hiszpańskiej prowincji Almeria. "Człowiek INDALO" uważany jest za symbol powodzenia i szczęścia.
Jakkolwiek firma INDALO nie ma tak długiej historii (powstała w czerwcu 1999 roku), to jej pracownicy i współpracownicy mają ogromne doświadczenie w zakresie IT - ich korzenie sięgają początków epoki tworzenia się polskiej branży IT w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia.