nazwa firmy:
MSLGROUP Sp. z o.o.
telefony:
kom. 604 985 000
branże:
www:
www.mslgroup.pl
opis działalności:
Jesteśmy przekonani, że "Słowa i Czyny" to uniwersalny i uczciwy sposób w jaki spoglądamy na wykonywaną profesję. Głównym celem działań MSLGROUP jest dostarczanie klientom usług na najwyższym poziomie merytorycznym. Mających szansę na budowę pozytywnych relacji, zaufania, porozumienia i partnerskiego dialogu - pomiędzy nimi, a środowiskami zewnętrznymi.
Zaufanie pobudza bowiem życzliwość - ta jest fundamentem lojalności. Tworzącej więzy o racjonalnym i emocjonalnym zabarwieniu; trudne, a czasami niemożliwe do zerwania. Wydaje się więc, że posiadanie czytelnej misji, w gospodarczo trudnych czasach - tak dla polskiej jak i światowej gospodarki - jest ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd.
Owo zaufanie to namacalna, materialna więź, pozytywnie wyróżniająca działalność organizacji. Ważna dla nas samych, klientów dla których mamy przyjemność pracować, ich partnerów biznesowych, kręgów "decydenckich".
Głęboko wierzymy, że zaplanowana i przemyślana strategia działań public relations - dzień po dniu wdrażana w życie - tworzy trwałe więzi pomiędzy naszymi klientami, a środowiskami od których są w jakikolwiek sposób zależni.Pochodną nakładu pracy na rzecz tych, którzy nam zaufali.
USŁUGI
Koncepty komunikacyjne:
Media Relations:
Wydarzenia specjalne:
Komunikacja wewnętrzna:
Relacje Inwestorskie:
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi:
Lobbing:
Szkolenia:
Media Monitoring:
Sponsoring:
Zaufanie pobudza bowiem życzliwość - ta jest fundamentem lojalności. Tworzącej więzy o racjonalnym i emocjonalnym zabarwieniu; trudne, a czasami niemożliwe do zerwania. Wydaje się więc, że posiadanie czytelnej misji, w gospodarczo trudnych czasach - tak dla polskiej jak i światowej gospodarki - jest ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd.
Owo zaufanie to namacalna, materialna więź, pozytywnie wyróżniająca działalność organizacji. Ważna dla nas samych, klientów dla których mamy przyjemność pracować, ich partnerów biznesowych, kręgów "decydenckich".
Głęboko wierzymy, że zaplanowana i przemyślana strategia działań public relations - dzień po dniu wdrażana w życie - tworzy trwałe więzi pomiędzy naszymi klientami, a środowiskami od których są w jakikolwiek sposób zależni.Pochodną nakładu pracy na rzecz tych, którzy nam zaufali.
USŁUGI
Koncepty komunikacyjne:
- Przygotowywanie strategii PR dla firmy/produktu
- Realizacja strategii PR dla firmy/produktu
- Konstruowanie portretu medialnego firmy/produktu
- Realizowanie portretu medialnego firmy/produktu
Media Relations:
- Przygotowywanie serwisów informacyjnych
- Dystrybucja serwisów informacyjnych - wszystkie nośniki
- Spotkania prasowe - formalne i nieformalne
- Organizacja wywiadów indywidualnych
- Organizacja seminariów
- Szkolenia produktowe
- Organizacja testów produktów w mediach
- Wyjazdy szkoleniowe
- Road show
- Funkcja rzecznika prasowego
Wydarzenia specjalne:
- Tworzenie wydarzeń specjalnych
- Organizacja i nadzór wydarzeń specjalnych
- Wprowadzenia nowych produktów na rynek
- Promocje
- Obsługa medialna i organizacyjna imprez sportowych w kraju i za granicą
Komunikacja wewnętrzna:
- Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych programów integracyjnych dla pracowników
- Organizacja imprezy firmowych
- Wydawnictwa wewnętrzne (gazetki, broszury informacyjne)
- Alternatywne formy komunikacji (np. Intranet)
- Badania nastrojów pracowniczych
Relacje Inwestorskie:
- Zintegrowane kampanie medialne i promocyjne związane z wejściem firmy na rynek kapitałowy
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi:
- Opracowanie strategii działań w kryzysie w odniesieniu do danej firmy i środowisk zewnętrznych
- Plan działań z zakresem odpowiedzialności w odniesieniu do struktury danej firmy
- Szkolenie medialne
Lobbing:
- Inicjowanie spotkań na szczeblach lokalnych i regionalnych władz
- Inicjowanie spotkań w kręgach parlamentarnych
Szkolenia:
- Czym jest public relations?
- Budowa strategii komunikacyjnej firmy / instytucji
- Public relations w sytuacji kryzysowej
- Trening medialny -- wykłady / warsztaty
- Internet i intranet w działaniach public relations -- warsztaty
- Public relations dla wtajemniczonych -- techniki, narzędzia, działania
Media Monitoring:
- Monitoring prasy
- Monitoring zasobów Internetu
- Monitoring radiowo-telewizyjny
- Merytoryczną klasyfikację i analizę publikacji, materiałów telewizyjnych i radiowych pod względem profilu odbiorcy, zasięgu medium, częstotliwości ukazywania itp.
- Sporządzanie zaawansowanych raportów medialnych, umożliwiających dokonywanie złożonych analiz ilościowych i jakościowych zgromadzonych efektów medialnych.
Sponsoring:
- Selekcja ofert sponsoringowych
- Przygotowywanie strategii sponsoringowych
- Realizacja aktywności sponsoringowych
- Monitoring internetu (portale, strony, grupy dyskusyjne)
- Moderowanie grup dyskusyjnych
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno