adres:
plac Solny 16
50-062 Wrocław - Stare-Miasto
województwo: dolnośląskie
powiat: Wrocław
NIP: 8971798938
rok założenia: 2007
telefony:
tel. (71) 707 01 71
kom. 609 802 040
branże:
RB Sp. z o.o. - zdjęcie-77449RB Sp. z o.o. - zdjęcie-77450RB Sp. z o.o. - zdjęcie-77451RB Sp. z o.o. - zdjęcie-77452
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Agencja Run The Brand powstała z myślą o rzetelnym i profesjonalnym budowaniu świadomości marek naszych klientów i partnerów. Skutecznie wykorzystujemy narzędzia public relations, rozumianego jako jeden z istotnych instrumentów nowoczesnego zarządzania. Zajmujemy się zarówno kompleksową obsługą w zakresie PR, jak również planowaniem i zakupem mediów, grafiką komputerową i kreacją artystyczną. Dzięki temu połączeniu - popartemu wieloletnim doświadczeniem - tworzymy i realizujemy spójne strategie komunikacyjne na najwyższym poziomie.

Run The Brand to firma z ugruntowaną pozycją na polskim rynku public relations. Posiadamy bogate portfolio Klientów z wielu branży - w tym korporacji międzynarodowych, instytucji publicznych oraz liderów w wielu segmentach rynku w Polsce. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy zespół doświadczonych i aktywnych konsultantów wyspecjalizowanych w poszczególnych sektorach rynku. Dzięki temu komunikacja z otoczeniem klienta jest efektywna i przekłada się na realne wsparcie w budowie pozytywnego wizerunku.

Oferta:

Social Media

- prowadzenie profili społecznościowych (Facebook, instagram, LinkedIn, X, Tik Tok)
- audyty komunikacji w social mediach
- obsługa full-service (grafiki, reelsy, treści, research, kontakt z Klientem i akceptacje treści)
- kampanie i mikrokampanie społecznościowe
- gwarantowana aktywność pod postami

SEO - pozycjonowanie
- pozycjonowanie stron i sklepów internetowych
- audyty SEO stron internetowych
- optymalizacje SEO stron internetowych
- tworzenie treści zoptymalizowanych pod SEO
- pozyskiwanie backlinków
- tworzenie contentowego otoczenia serwisów internetowych
- monitoring i raporty pozycjonowania

Public relations
Działania z zakresu public relations, doskonale znane czołowym przedstawicielom marek na świecie, cieszą się coraz większym zainteresowaniem również wśród polskich przedsiębiorców. Również organizacje pozarządowe, instytucje kulturalne czy pojedynczy odbiorcy, chcący kreować swój wizerunek coraz częściej sięgają po narzędzia public relations. Proponujemy Państwu szereg narzędzi, wchodzących w skład kompleksowych strategii PR. W zależności od potrzeb swoich klientów dobieramy poszczególne z nich od kontaktów z mediami, komunikacji wewnętrznej firmy po wizerunek w Internecie czy kreację wydarzeń specjalnych. W ten sposób pomagamy Państwu - Naszym klientom skutecznie komunikować się z całym środowiskiem firmy czy branży.

Media relations
- Doradztwo i planowanie mediów
- Opracowywanie komunikatów prasowych
- Budowanie relacji z dziennikarzami
- Tworzenie i prowadzenie biur prasowych
- Organizowanie spotkań prasowych
- Monitoring mediów

e-PR
- Tworzenie strategii komunikacji w sieci Internet
- Działania media relations w Internecie
- Tworzenie i obsługa biura prasowego w ramach serwisu www
- Kreacja e-newsletterów, blogów firmowych i managerskich
- Monitoring zasobów internetowych

PR korporacyjny
- Prowadzenie audytu komunikacyjnego firmy
- Tworzenie kompleksowych strategii PR dla firm i instytucji
- Special event
- Kreowanie wizerunku zarządu
- Komunikacja B2B
- Community relations

Komunikacja wewnętrzna
- Przygotowanie strategii komunikacji wewnętrznej (misja i wizja firmy)
- Programy lojalnościowe, integracyjne dla pracowników
- Wydawnictwa firmowe (gazetki firmowe, newslettery, blogi, strony WWW)
- Wydarzenie specjalne dla pracowników (dni otwarte, szkolenia, konferencje, gale, imprezy okolicznościowe)

Brand PR
- Badania konsumenckie
- Wprowadzanie produktów na rynek
- Imprezy i wydarzenia promocyjne
- PR produktów luksusowych


EDYCJA DANYCH »
zamknij okno