PCG-POLAND Sp. z o.o.
tel. (22) 427 84 29
fax (22) 427 84 23
Jak działamy:
- przeprowadzamy analizy grupy docelowej, rynku i konkurencji, stanowiącej podstawę do planowania rynku,
- przeprowadzamy analizy rynku mediów w zakresie realnych wydatków mediowych reklamodawców i bieżącej sytuacji na rynku mediów) opracowywania strategii mediowej
- opracowujemy szczegółowych mediaplanów zgodnie ze wskazaniami zamawiającego
- doradzamy w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych Zamawiającego,
- negocjujemy upusty przy zakupie mediów, rezerwacja i zakup tych mediów, zgodnie z przyjętymi mediaplanami,
- zawieramy umowy z mediami w imieniu własnym na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego mediaplanów
- rozliczanie wskaźników każdej z kampanii, zaplanowanych w okresie zawarcia umowy, rozumiane jako bieżący monitoring kampanii reklamowych Zamawiającego i raportowanie odchyleń względem zatwierdzonego mediaplanu kampanii,
- monitorujemy działania w mediach konkurencji Zamawiającego, przesyłamy Zamawiającemu miesięcznych raportów działań konkurencji w mediach w oparciu o format przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego,
- udostępniamy wyniki badań narzędzi marketingowych, wykorzystywanych przy planowaniu i kupowaniu mediów dostępnych na polskim i zagranicznym rynku,
- prowadzimy rozliczanie finansowe z mediami kampanii reklamowych Zamawiającego,
- prowadzimy raportowanie efektów realizacji kampanii,
- przygotowujemy i przedstawiamy raport finalny z realizacji każdej kampanii,
- przedstawiamy podsumowania z efektów realizacji całej umowy,
- współpraca i raportowanie na potrzeby audytu mediowego,
- współpraca z agencją kreatywną Zamawiającego, dysponentami mediów w zakresie koniecznym dla prawidłowego wykonywania kampanii