adres:
ul. Rozbrat 34/36/87
00-429 Warszawa - Śródmieście
00-429 Warszawa - Śródmieście
województwo:
mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 5262174471
telefony:
kom. 606 110 977
branże:
- Reklama i marketing
- Imprezy, eventy
- Outsourcing
email:
opis działalności:
Doświadczony zespół - właścicielka Agnieszka Beliniak przez kilka lat zarządzała z sukcesami polskim oddziałem OgilvyOne należącym do grupy WPP Worldwide.
VA zainicjowało powstanie grupy wyspecjalizowanych spółek dostarczając rozwiązania komunikacyjne w ramach 360 degree. W skład grupy wchodzą:
Zakres: Strategia / KREACJA / OBSŁUGA / ATL / BTL / EVENTY / INCENTIVES/PROMOCJE KONSUMENCKIE/ PROMOCJE WSPARCIA SPRZEDAŻY/HOSTESSY / CONSUMER PROMO/ ZAKUP MEDIÓW / INTERNET / CRM / PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE /CSR.
Nagrody w konkursach reklamowych za kampanie dla marki Wyborowa - "Gesty", Bank DnBNORD, Fundacji Dzieci Niczyje _ ZŁOTE ORŁY / GOLDEN ARROW/GOLDEN DRUM- NOMINACJE
Non-profit: pomysł i kreacja wielu kampanii w tym szeroko rozpoznawalnej kampanii przeciwko pedofilii "Cześć jestem Wojtek i tez mam 12 lat" - przekazana na zasadach non profit 14 rynkom europejskim.
Doświadczenie w kategoriach: Telekomunikacyjnej / Alkoholowej / Farmaceutycznej / Tytoniowej / Bankowości / FMCG / Ubezpieczeń / Retail/
Klienci: W roku 2015 Agencja obchodziła swoje 15-lecie działania (spółka powstała w 1996 roku i do roku 2003 dostarczała głównie usług z zakresu strategii komunikacji oraz wsparcia komunikacyjnego dla Polish Open University będąc z uczelnią i jej wydawnictwem naukowym w ścisłej współpracy). Era / T-mobile / Aviva / Nutricia / DnBNORD / Dominet / Bosch AGD / Teva / Pernod Ricard / Wyborowa / Chivas Regal / Danone / Leroy Merlin / Redd’s / Reckitt BENCKISER / Jack links / Merck MSD.
PROFESJONALNI / LOJALNI / DOŚWIADCZENI - ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.
VA zainicjowało powstanie grupy wyspecjalizowanych spółek dostarczając rozwiązania komunikacyjne w ramach 360 degree. W skład grupy wchodzą:
- Strategia/reklama/eventy
- Outsourcing sprzedaży/programy wsparcia/hostessy
- PR/Social
- Planowanie i zakup mediów, internet, aplikacje mobilne
Zakres: Strategia / KREACJA / OBSŁUGA / ATL / BTL / EVENTY / INCENTIVES/PROMOCJE KONSUMENCKIE/ PROMOCJE WSPARCIA SPRZEDAŻY/HOSTESSY / CONSUMER PROMO/ ZAKUP MEDIÓW / INTERNET / CRM / PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE /CSR.
Nagrody w konkursach reklamowych za kampanie dla marki Wyborowa - "Gesty", Bank DnBNORD, Fundacji Dzieci Niczyje _ ZŁOTE ORŁY / GOLDEN ARROW/GOLDEN DRUM- NOMINACJE
Non-profit: pomysł i kreacja wielu kampanii w tym szeroko rozpoznawalnej kampanii przeciwko pedofilii "Cześć jestem Wojtek i tez mam 12 lat" - przekazana na zasadach non profit 14 rynkom europejskim.
Doświadczenie w kategoriach: Telekomunikacyjnej / Alkoholowej / Farmaceutycznej / Tytoniowej / Bankowości / FMCG / Ubezpieczeń / Retail/
Klienci: W roku 2015 Agencja obchodziła swoje 15-lecie działania (spółka powstała w 1996 roku i do roku 2003 dostarczała głównie usług z zakresu strategii komunikacji oraz wsparcia komunikacyjnego dla Polish Open University będąc z uczelnią i jej wydawnictwem naukowym w ścisłej współpracy). Era / T-mobile / Aviva / Nutricia / DnBNORD / Dominet / Bosch AGD / Teva / Pernod Ricard / Wyborowa / Chivas Regal / Danone / Leroy Merlin / Redd’s / Reckitt BENCKISER / Jack links / Merck MSD.
PROFESJONALNI / LOJALNI / DOŚWIADCZENI - ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno