adres:
kom. 601 930 120
kom. 605 299 121
kom. 501 239 079
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Rozpoczęliśmy działalność w 1997 roku, otwierając bar w jednym z centrów handlowych.

Przyrządzanie potraw od zawsze było pasją właścicieli firmy, więc na efekty nie czekaliśmy długo.

Kolejne bary i bufety pozwalały nam nabrać doświadczenia w branży gastronomicznej, a popyt na nasze potrawy spowodował konieczność budowy zakładu produkcji wyrobów garmażeryjnych.
Od tej pory rozpoczęliśmy produkcję dla hurtowni, supermarketów, jednostek wojskowych i innych dużych odbiorców.

Z czasem produkcję tę przekierowaliśmy na potrzeby obsługi dużych wydarzeń plenerowych.

W 2003 roku otworzyliśmy elegancką restaurację w śródmieściu Olsztyna, która stała się naszą wizytówką: kuchnia wszystkich "Zakątków Europy".

Dzięki własnemu zakładowi jesteśmy w stanie przygotować obsługę każdej imprezy plenerowej.

Wszystko, co podajemy podczas eventów powstaje w naszej kuchni:
  • pyszne golonki
  • mini ziemniaczki z patelni w ziołach
  • kiełbaski i kaszanki
  • kiszki, np. „warmińska”
  • rumiane szaszłyki
  • potrawki warzywno-mięsne z patelni
  • ryby
  • grillowane i smażone warzywa

Posiadamy własne samochody chłodnie, dzięki czemu w dowolnym miejscu w kraju możemy zorganizować i obsłużyć zarówno biesiadę, festiwal, ekskluzywny bankiet, lub przyjęcie weselne.Nasze wyroby zawsze są świeże i transportowane w warunkach spełniających wymogi Inspekcji Sanitarnej.

Od początku istnienia firmy braliśmy udział w organizacji zaplecza gastronomicznego imprez plenerowych w regionie Olsztyna.Pasja, z jaką zajęliśmy się tą działalnością sprawiłam że z czasem catering plenerowy stał się oddzielnym działem naszej firmy.

Rozbudowane zaplecze w postaci samochodów chłodni, profesjonalnego sprzętu do przygotowywania posiłków w plenerze, namiotów gastronomicznych itd. pozwala nam obsłużyć każdą imprezę w dowolnym miejscu kraju. Możemy poszczycić się współpracą z organizatorami takich wydarzeń, jak: Obchody Bitwy Pod Grunwaldem, Rockfestiwal w Węgorzewie, Olsztyńskie Lato Artystyczne i Noce Bluesowe, Przystanek Olecko, Turnieje Miast, Warka Strong Man, Piknik Country, festyny Lotnicze w Kętrzynie i Kielcach, Hippica Vasovia w Służewcu i wiele innych.Ogromnym wyzwaniem jest praca przy wielkich produkcjach festiwalowych: otrzymujemy zlecenia od bardzo wymagających Organizatorów Coke Live Festival, Open'er Festival, Globaltica World Culture Festival i innych

Restauracja Zakątki Europy działa od października 2003 r. Dzięki doświadczeniu właścicieli firmy Majjwerr catering, powstał elegancki lokal o ciepłym wystroju, stylistycznie nawiązujący do tradycji architektonicznych i kulinarnych różnych stron naszego kontynentu: np. Anglii, Hiszpanii, Włoch, Francji, Austrii i Bawarii. Obiekt posiada dogodne miejsca parkingowe dla autokarów.

W salach naszej restauracji organizujemy zarówno przyjęcia weselne, komunijne, studniówki, koncerty jak i biesiady, lub konferencje. Łącznie możemy przyjąć do 130 biesiadników.

Współpracujemy kilkoma zespołami muzycznymi, wyspecjalizowanymi z różnych repertuarach. Sala konferencyjna, bogato wyposażona multimedialnie w projektor, rzutnik i system nagłośnienia znakomicie służy organizatorom szkoleń i prezentacji.

Mamy świetne warunki do wyżywienia zorganizowanych grup turystycznych. Dzięki niedawno wybudowanemu tarasowi latem możemy przyjąć jednocześnie do 200 osób.

Indywidualnie traktujemy każdego klienta i przygotowujemy oferty zgodnie z jego oczekiwaniami kulinarnymi i finansowymi. Dzięki położeniu restauracji – przy hotelu Relaks, przyjezdnym gościom stwarzamy dogodną możliwość noclegu.