AUTO SERVICE Sławomir Michalski ASO HYUNDAI
tel. (22) 730 36 00
tel. (22) 730 36 02
fax (22) 730 36 03
Tradycje firmy sięgają lat pięćdziesiątych poprzedniego stulecia, kiedy to ojciec obecnego właściciela, Zenon Michalski, założył pierwszy w Pruszkowie i okolicy serwis samochodowy.
Lata sześćdziesiąte to powolny, ale stopniowy rozwój firmy - rozbudowa warsztatu, powiększenie zatrudnienia, aż wreszcie otwarcie dużej blacharni. Obecny właściciel, Sławomir Michalski, ukończył Technikum Samochodowe w Warszawie przy ulicy Hożej (specjalność budowa silników samochodowych), a następnie uzyskał Dyplom Politechniki Warszawskiej o specjalizacji Eksploatacja i Utrzymaniu Pojazdów Samochodowych.
Pracę zawodową rozpoczął w roku 1981, a dwa lata później zainicjował działalność gospodarczą na własny rachunek, jako Auto Service Sławomir Michalski. Kolejne lata to rozszerzenie firmy o wulkanizację. Połowa lat dziewięćdziesiątych to starania o nową lokalizację i początek budowy nowoczesnego serwisu. W roku 1997 jako jeden z pierwszych warsztatów wstąpił do sieci niezależnych serwisów Q SERWIS. Po trzech latach firma otrzymała propozycję współpracy z wiodącym dealerem marki Nissan, jako subdealer. Działalność ta dała kolejne doświadczenia zawodowe. Wpłynęła także na dynamiczny rozwój firmy, jej rozbudowę i rozszerzenie o kolejne stanowiska pracy.
Rok 2007 przyniósł następne zmiany – została podpisana umowa o współpracy z importerem marki Hyundai, dzięki czemu firma stała się Autoryzowanym Dealerem marki w zakresie sprzedaży i serwisu. Jest to nowe wyzwanie dla firmy i jej pracowników.
Właśnie ten moment to ogromny krok na przód dla producenta marki Hyundai, a dla dealerów wyzwanie. Wprowadzenie na rynek europejski rodziny samochodów „ i” spowodowało dynamiczny rozwój, z roku na rok podwojenie wielkości sprzedaży i notowanie marki jako liczącego się gracza na rynku motoryzacyjnym w Polsce.
W obecnej chwili w firmie Auto Service Sławomir Michalski, a konkretnie w salonie o powierzchni 480 mkw., oprócz pana Michalskiego i jego małżonki, pracują cztery osoby, które zajmują się doradztwem w kwestii doboru odpowiedniego dla klienta samochodu, finansowaniem zakupu ( kredyt, leasing, gotówka) oraz ubezpieczeniem.
Serwis mechaniczny, na czele którego stoi syn właścicieli - Paweł Michalski (trzecie pokolenie w branży motoryzacyjnej, również absolwent Politechniki Warszawskiej), zatrudnia 8 pracowników oraz czterech uczniów zawodu.
Serwis to siedem nowocześnie wyposażonych stanowisk przygotowanych do pełnej obsługi technicznej samochodów. Dzięki długoletniej tradycji motoryzacyjnej i stabilnej sytuacji, firma zatrudnia najlepszych fachowców, którzy przygotowani są do udzielenia pomocy w każdej sytuacji.
Dewizą firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie.