adres:
tel. (25) 798 67 51
branże:
opis działalności:
Początkowo profil firmy był skoncentrowany na sprzedaż fonografii i gadżetów muzycznych. Jednak zamiłowania właścicieli biegły w kierunku instrumentów muzycznych. Powoli więc zaczęliśmy wprowadzać pierwsze gitary i keyboardy do których z biegiem czasu dołączały kolejne grupy instrumentów i akcesoriów. W miarę rozbudowy nowego profilu kurczył się stan płyt CD i innych nośników z nagraniami audio. Następnie do oferty dodaliśmy sprzęt nagłośnieniowy oraz oświetleniowy. W 2001 roku całkowicie rozstaliśmy się z branżą fonograficzną by skupić się już wyłącznie na obecnym profilu działalności. W miarę zdobywania doświadczeń uczestnicząc w szkoleniach, jeżdżąc na pokazy, targi muzyczne organizowane zarówno w Polsce jak i za granicami w tym na największe europejskie we Frankfurcie nad Menem zajęliśmy się projektowaniem oraz montażem nagłośnienia obiektów użyteczności publicznej takich jak: szkoły, obiekty sakralne, hale sportowe, puby, bary, restauracje sale konferencyjne oraz dyskoteki. Pomagamy również w doborze i instalacji oświetlenia. W chwili obecnej współpracujemy z większością polskich importerów i producentów z branży. Dodatkowo po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej podjęliśmy współpracę z partnerami z innych krajów Wspólnoty.Sklep internetowy ukulele4u.pl został utworzony jako oddzielny wyspecjalizowany segment Sklepu Muzycznego TOP-MUSIC działającego na rynku od 1991 roku.Olbrzymie zainteresowanie instrumentami z grupy UKULELE, które zauważyliśmy w naszym sklepie stacjonarnym jak i sklepie internetowym www.top-music.pl popchnęło nas do stworzenia odrębnego serwisu poświęconemu tej wąskiej grupie instrumentów.