adres:
ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań - Grunwald
województwo: wielkopolskie
powiat: Poznań
NIP: 7811828736
telefony:
tel. (61) 223 23 95
fax (61) 223 23 96
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Centrala firmy Monini od początku jej istnienia znajduje się w Umbrii zwanej "Zielonym Sercem Włoch" ze względu na centralne usytuowanie oraz barwnie zalesione okolice. Łagodny klimat oraz bogactwo gajów oliwnych zapewniają obfite zbiory oliwek, z których powstaje oliwa o przyjemnym, intensywnym aromacie i smaku. Początki Monini sięgają 1920 roku, w którym Zefferino Monini, kierując się instynktem postanawia skoncentrować się na produkcji oliwy z oliwek extra vergine. Jest pewien, że właśnie do niej należy przyszłość, a nie do zwykłej, rafinowanej oliwy, która dominuje wówczas na rynku. Decyzja okazuje się trafna i stanowi klucz do rozwoju firmy w następnych latach. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu produktem, obszar sprzedaży rozszerza się i oliwa trafia również do Polski 10 lat temu. Zwiększająca się z każdym rokiem popularność marki w naszym kraju, zaowocowała powołaniem w Poznaniu w 2008 roku Monini Polska Sp. z o.o., która powstała dla potrzeb dystrybucji i rozwoju marki w naszym kraju.

Początek funkcjonowania Monini Polska Sp. z o.o. to przede wszystkim prace związane ze zwiększeniem liczby odbiorców tzw. dystrybucji numerycznej oraz przejęciem kanałów dystrybucji od dotychczasowego niezależnego dystrybutora. Firma zaangażowała się również w akcje promujące m.in.: zdrowe odżywianie oraz kampanie zwiększające popularność oliwy z oliwek w Polsce poprzez portal www.oliwazoliwek.pl oraz udział w akcji OdwazSie.pl.

Realizacja zadań postawionych przez centralę wymagała nowoczesnego rozwiązania informatycznego, które będzie sprawnie wspierało pracę utworzonego w Poznaniu oddziału. Przedstawiciele Monini Polska oraz Członkowie Zarządu z włoskiej centrali przedstawili jasno sprecyzowane cele i oczekiwania wobec ZSI. Dotyczyły one przede wszystkim wsparcia dystrybucji fizycznej marki Monini w Polsce. Potrzeby w zakresie procesów sprzedażowo-magazynowych wiązały się z zapewnieniem automatycznej i elektronicznej wymiany danych z wszystkimi kooperantami. Management firmy duży nacisk położył również na wybór odpowiednich narzędzi Business Intelligence, czyli dostarczenie pracownikom pewnej i szybkiej informacji zarządczej, dotyczącej zjawisk zachodzących w firmie, poprzez możliwość stworzenia wielu raportów, zestawień, prognoz i budżetów. Przedstawiciele udziałowca, jako jeden z najważniejszych celów, określili również możliwość bieżącego wglądu do systemu za pomocą anglojęzycznego interfejsu. System, powinien również, w jak największym stopniu automatyzować pracę powstającego oddziału i do minimum ograniczyć papierowy obieg dokumentów, z uwagi na promowanie rozwiązań ekologicznych oraz oszczędność czasu i kosztów.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno