adres:
ul. Mieszka I 29/3
62-200 Gniezno
województwo: wielkopolskie
powiat: gnieźnieński
NIP: 7842063140
rok założenia: 2010
telefony:
kom. 608 816 943
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
O firmie

Szkolenia
Każde nasze szkolenie jest unikatowe i tworzone indywidualnie na potrzeby firmy, dzięki wcześniejszej diagnozie potrzeb szkoleniowych firmy oraz badaniu tzw. "tajemniczego klienta". Zaletą naszych szkoleń jest wykorzystanie różnych metod i narzędzi do przeprowadzana szkoleń w formie warsztatów.
Trenerzy
W zależności od wymagań klienta, branży w której działa i specyfiki jego firmy dobieramy  trenera, który idealnie pasuje do profilu firmy.

Nowe technologie

Naszą firmę wyróżniają nowe technologie edukacyjne, do których należą: webinary, filmy szkoleniowe, instruktażowe czy szkolenia multimedialne. Dzięki nowym technologiom przede wszystkim oszczędzą Państwo czas i pieniądze. Związane jest to z brakiem potrzeby podróżowania, wydawania pieniędzyna dojazd, noclegi, wyżywienie, kosztów organizacji czy kosztów samego trenera. Biorąc udział w szkoleniu multimedialnym czy oglądając film mamy do niego dostęp o każdej porze, możemy zatem lepiej rozplanować swój rozkład nauki. Dodatkowo poziom przekazywanej wiedzy dla wszystkich osób jest jednakowy.

Unikatowe sposoby ewaluacji

Raport poszkoleniowy
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy wypełniają ankietę poszkoleniową i test wiedzy, na podstawie których powstaje raport poszkoleniowy obrazujący satysfakcję uczestników szkolenia oraz zdobytą wiedzę. Dodatkowo trener dołącza swoje spostrzeżenia na temat realizowanego przez siebie programu, opis potencjału grupy oraz sugestie co do przebiegu dalszej pracy.
Tajemniczy klient
Od większości firm szkoleniowych wyróżnia nas przeprowadzanie w placówkach firmy badania tzw. "tajemniczego klienta" także po zakończonym szkoleniu. W ten sposób sprawdzamy w jakim stopniu kwestie omawiane i ćwiczone podczas szkolenia zostały wdrożone w codziennej pracy uczestnika.
Obsługa po szkoleniu
Jednym z wykorzystywanych przez nas sposobów skutecznego podnoszenia efektywności szkoleń jest przeprowadzenie follow up w sklepie, czyli treningu praktycznego w warunkach pracy uczestników szkolenia. Pracownicy biorący udział w szkoleniu mogą przez okres 12 miesięcy konsultować się telefonicznie bądź mailowo z trenerem prowadzącym warsztaty na tematy poruszane podczas szkoleń. W przypadku szkoleń multimedialnych oferujemy serwis materiału szkoleniowego nawet po wykonaniu zlecenia.

DoświadczeniePasja
Każdy z nas oddaje się z pasją swojej pracy. Lubimy to, co robimy, dzięki czemu osiągamy wysokie wyniki.
Trenerskie
Nasz zespół posiada ogromne doświadczenie trenerskie zdobyte w różnorodnych branżach. Trenerzy, z którymi współpracujemy przeszkolili w swojej karierze ponad 24 000 osób.
Praktyczne
Nasi trenerzy to nie tylko szkoleniowcy lecz przede wszystkim praktycy. Wśród naszych trenerów znajdują się byli pracownicy sklepów, przedstawiciele handlowi,  managerowie czy dyrektorzy, którzy dzięki posiadanemu doświadczeniu dokładnie znają rynek, wiedzą jak trafić do uczestników szkolenia, jak przekazać im wiedzę oraz jakie trudności spotykają uczestnicy w swojej pracy.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno