adres:
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa - Wola
00-867 Warszawa - Wola
województwo:
mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 7532304767
telefony:
kom. 607 710 797
branże:
- Szkolenia, kursy
- Doradztwo personalne
email:
opis działalności:
Szkolenia i kursy Warszawa, Wrocław. Profesjonalne szkolenia marketingowe. Firma szkoleniowa Warszawa.
Akademia Marketingu ATRIUM to firma specjalizująca się w szkoleniach marketingowych. Realizujemy szkolenia otwarte w Warszawie i we Wrocławiu oraz zamknięte na terenie całego kraju. Naszymi klietami są duże międzynarodowe korporacje, instytucje państwowe, jak i drobne przedsiębiorstwa, czy osoby prywante. Naszymi klientami byli min. PGNIG, ORLEN, ENEA, Totalizator Sportowy, mBank, Deutsche Bank, PKO BPRaiffeisen Bank Polska, Cheque Dejeuner Sp. z o.o, Bertelsmann Media i wielu innych... https://szkoleniaatrium.pl/klienci/
TEMATY NASZYCH SZKOLEŃ:
Akademia Marketingu ATRIUM to firma specjalizująca się w szkoleniach marketingowych. Realizujemy szkolenia otwarte w Warszawie i we Wrocławiu oraz zamknięte na terenie całego kraju. Naszymi klietami są duże międzynarodowe korporacje, instytucje państwowe, jak i drobne przedsiębiorstwa, czy osoby prywante. Naszymi klientami byli min. PGNIG, ORLEN, ENEA, Totalizator Sportowy, mBank, Deutsche Bank, PKO BPRaiffeisen Bank Polska, Cheque Dejeuner Sp. z o.o, Bertelsmann Media i wielu innych... https://szkoleniaatrium.pl/klienci/
TEMATY NASZYCH SZKOLEŃ:
- E-marketing: prmocja i reklama firmy w internecie
- Content marketing, SEO i redagowanie tekstów online
- Jak zdobywać klientów w internecie. Kampanie sprzedażowe - od strategii do realizacji
- Organizacja gier hazardowych, konkursów i loterii promocyjnych
- Programy lojalnościowe z użyciem marketingu automation
- Controlling marketingowy i ROI w marketingu
- Budżet marketingowy. Tworzenie i zarządzanie
- Excel w marketingu i sprzedaży
- Planowanie i strategie marketingowe
- Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Customer Experience Management
- Zarządzanie marką. Strategie & Consumer Insight
- Nowczesny marketing dla niezaawansowanych
- Strategie promocyjne i reklamowe. Psycholgia reklamy
- Kreatywność w reklamie i marketingu
- Tworzenie skutecznych reklam. Strategia i kreacja
- Marketing handlowy dla działów sprzedaży. Trade marketing
- Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno