adres:
ul. Rakietników 52
02-495 Warszawa - Ursus
02-495 Warszawa - Ursus
województwo:
mazowieckie
powiat: Warszawa
rok założenia: 2009
telefony:
kom. 605 720 615
kom. 501 121 347
kom. 501 121 347
branże:
- Szkolenia, kursy
- Doradztwo personalne
- Doradztwo biznesowe
www:
cctraining.com.pl
email:
opis działalności:
EKSPERCI RYNKU CALL/CONTACT CENTER
20 lat doświadczeń branżowych!
Grupa CCTRAINING jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży customer service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.
Ofertę naszą kierujemy do klientów, którzy w swoich działach chcą:
Oferujemy szkolenia: szkolenia zamknięte, szkolenia otwarte, szkolenia dla pracowników call center, szkolenia sprzedażowe, szkolenia sprzedaż przez telefon, szkolenia obsługa klienta przez telefon, szkolenia dla trenerów call center, trening asertywności, warsztaty asertywności, coaching call center, coaching sprzedażowy, szkolenie utrzymanie klientów, doradztwo call center, szkolenia telesprzedaż, Assessment Center, Coaching i mentoring, Szkolenia Zarządzanie projektami call center, Szkolenia zarządzanie kapitałem ludzkim w call center; Szkolenia z obsługi trudnego klienta; Reklamacje i obsługa trudnego klienta, Rozmowy retencyjne z klientami, zarządzanie czasem szkolenie, zarządzanie zmianą szkolenia, szkolenia managerskie, wystąpienia publiczne szkolenia, sztuka prezentacji szkolenia, warsztat emisji głosu, warsztaty motywacyjne.
20 lat doświadczeń branżowych!
Grupa CCTRAINING jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży customer service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.
O nas
Mamy najszerszy rynkowy benchmark, wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami wszystkich branż i specjalizacji. Możemy zaoferować szeroką wiedzę o budowaniu produktów i o sprzedaży poprzez wszystkie kanały dystrybucji.
Ofertę naszą kierujemy do klientów, którzy w swoich działach chcą:
- wyznaczać standardy branżowe w zakresie obsługi klienta;
- budować przewagę konkurencyjną swojej organizacji;
- być liderem zmiany we własnej organizacji;
- być uczestnikiem procesu budowania unikalnego know-how firmy;
- sprawdzać i podnosić jakość obsługi klienta;
- zwiększać skuteczność call center/contact center.
Oferujemy szkolenia: szkolenia zamknięte, szkolenia otwarte, szkolenia dla pracowników call center, szkolenia sprzedażowe, szkolenia sprzedaż przez telefon, szkolenia obsługa klienta przez telefon, szkolenia dla trenerów call center, trening asertywności, warsztaty asertywności, coaching call center, coaching sprzedażowy, szkolenie utrzymanie klientów, doradztwo call center, szkolenia telesprzedaż, Assessment Center, Coaching i mentoring, Szkolenia Zarządzanie projektami call center, Szkolenia zarządzanie kapitałem ludzkim w call center; Szkolenia z obsługi trudnego klienta; Reklamacje i obsługa trudnego klienta, Rozmowy retencyjne z klientami, zarządzanie czasem szkolenie, zarządzanie zmianą szkolenia, szkolenia managerskie, wystąpienia publiczne szkolenia, sztuka prezentacji szkolenia, warsztat emisji głosu, warsztaty motywacyjne.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno