adres:
ul. Kulczyńskiego 5
02-777 Warszawa - Ursynów
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 9542393064
rok założenia: 2010
telefony:
kom. 503 575 157
kom. 511 363 206
kom. 502 219 273
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
COACH PROGRAM CTB Centrum Trenerów to jedyna w Polsce firma coachingowa i trenerska specjalizująca się w doradztwie i edukacji w zakresie najtrudniejszych zjawisk związanych z prowadzeniem interesów i zarządzaniem - sytuacji generujących stres, traumę, zniechęcenie wypalenie zawodowe. Działamy w trzech obszarach rynku 1/ biznesowo-gospodarczym 2/ społeczno-socjalnym i pedagogicznym 3/ ratownictwa i ochrony Nasze działania mają na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych; naukę skutecznych metod i technik pracy, kontaktu oraz zarządzania; podniesienie kompetencji miękkich pracowników; wspieramy klientów w sytuacjach dla nich trudnych i niestandardowych; służymy radą, konsultacją, superwizją oraz uczestnictwem mediacyjnym i wspierającym. Uczymy i pomagamy bezpośrednio w rozwiązywaniu konfliktów personalnych; przeciwdziałaniu zjawiskom mobbingu, zniechęcenia, stresu, traumy oraz wypalenia zawodowego. W ramach naszej oferty usługowej prowadzimy m.in - szkolenia grupowe prowadzone przez naszych trenerów (dla pracowników wszystkich szczebli i działów przedsiębiorstwa) - choach indywidualny - Blended learning (szczególnie w zakresie zarządzania, prowadzenia rozmów trudnych i niestandardowych) - jako mediatorzy - pomagamy rozwiązywać konflikty personalne w przedsiębiorstwie, prowadzimy mediacje pracownicze, windykacyjne etc. - służymy innym specjalistom (zatrudnionym w przedsiębiorstwie) szeregiem konsultacji i superwizji - wdrażamy autorskie programy z zakresu zarządzania, podnoszenia jakości etc. na terenie przedsiębiorstwa - prowadzimy diagnozę potrzeb przedsiębiorstw, ewaluację wprowadzanych przez inne firmy programów. zakres tematyczny naszej oferty usługowej - obejmuje wszelkie działania biznesowe (wszystkie działy przedsiębiorstwa) poza produkcją. (sprzedaż, HR, administracja, marketing, windykacja, call center, serwis, reklamacje, zarządzanie) - opracowujemy programy zwiększające jakość postrzegania firmy na zewnątrz i budowania pozytywnej marki - w ramach coachingu wdrażamy systemy typu Lean Management dostosowane do potrzeb firm usługowych. W programach tych stawiamy głównie na optymalizację kosztów (każdy koszt powinien przynieść dochód) oraz wykorzystanie i rozwój istniejących w przedsiębiorstwie zasobów w celu zwiększenia ekspansji przedsiębiorstwa i jego rozwoju. - specjalizujemy się w szczególności w tematyce "obszarów trudnych i związanych z traumą" - stres zawodowy, trudny klient, konflikty personalne, profilaktyka mobbingu i prześladowania. - jesteśmy cenieni za pomoc w prowadzeniu rozmów trudnych i niestandardowych, tam gdzie pojawia się lęk i obawy - ważne rozmowy biznesowe, rozmowy z urzędnikami w trakcie kontroli, negocjacje np windykacyjne, wystąpienia przed sądem etc - ponadto prowadzimy treningi zwiększające kompetencje miękkie pracowników, (podnoszące jakość współpracy i świadczonych usług) - wdrażamy zasady etykiety biznesu, dress code i protokołu dyplomatycznego - prowadzimy warsztaty, indywidualne konsultacje i superwizję w zakresie autoprezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania personelem, negocjacji etc.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno