TTiTC Sp. z o.o.
kom. 790 402 714
kom. 889 883 887
Jednym z podstawowych filarów działalności TTiTC jest projektowanie i wdrażanie systemów telefonicznych i teleinformatycznych. Dzisiejszy system telefoniczny to nie tylko centrala telefoniczna i łączność w obrębie firmy. Rozwój technologii umożliwił producentom dostarczanie rozwiązań dla najbardziej wyrafinowanych klientów.
Pracownicy firmy posiadają dużą wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie inteligentnych rozwiązań teleinformatycznych co umożliwia oferowanie naszym klientom szerokiego zakresu usług wraz z opieką w dziedzinie teleinformatyki i telekomunikacji. Korzystanie z nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych stanie się prostsze oraz bardziej uniwersalne.
Oferta firmy proponuje wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz komputerowych, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów. Wyszkoleni pracownicy służą niezbędną wiedzą oraz zapleczem technicznym w celu wsparcia dotyczącego wprowadzonych systemów teletechnicznych i informatycznych czy telekomunikacyjnych.
Łączność w firmie
Podstawowym elementem systemu telefonicznego jest organizacja łączności wewnątrz firmy bez względu na ilość pracowników czy oddziałów oraz odległości między nimi. Realizacja połączeń w obrębie własnej sieci telefonicznej (analogowej, ISDN, VoIP) charakteryzuje się ogromnymi oszczędnościami. Dzięki nowoczesnym systemom telefonicznym, odległość między oddziałami firmy nie jest istotna. Coraz częściej wykorzystuje się sieć IP celem stworzenia jednej infrastruktury teleinformatycznej. Już na etapie projektu sieci telefonicznej, inżynierowie firmy TTiTC przygotowują konkretne rozwiązania wraz z kosztorysem.
Sieciowanie
Nowoczesne systemy teleinformatyczne umożliwiają pełne sieciowanie. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wspólnej numeracji pomiędzy zainstalowanymi centralami telefonicznymi bez względu na fizyczne odległości pomiędzy oddziałami firmy. Sieciowanie możliwe jest za pomocą wszystkich dostępnych sieci telekomunikacyjnych (analogowej, ISDN oraz VoIP). Dział handlowy firmy TTiTC zapewnia profesjonalne podejście do najbardziej wyrafinowanych potrzeb klienta, służąc przy tym rzetelnymi informacjami opartymi na doświadczeniu.
Elastyczność
Dzięki jednej infrastrukturze możliwe jest zbudowanie zarówno sieci informatycznej, jak i telefonicznej. Coraz częściej stosuje się sieci IP do budowy rozległych systemów teleinformatycznych. Coraz częściej mówi się o konwergencji, czyli integracji sieci i systemów co jest domeną naszej Firmy.
Systemy inteligentne
Dzisiejsze systemy telefoniczne umożliwiają integrację z systemami automatyki czy systemami domofonowymi, dzięki czemu możliwe jest sterowanie urządzeniami zewnętrznymi z poziomu telefonu. Na etapie projektów, inżynierowie TTiTC zawsze starają się przeprowadzić wywiad na temat istniejących systemów w budynku. Przykładowa integracja sieci telefonicznej z domofonem ma na celu optymalizację kosztów i usunięcie zbędnego okablowania. Jeden system na wysokim poziomie, to pełna elastyczność i komfort pracy.
Funkcjonalność
System telefoniczny to nie tylko realizacja łączności. Dzisiaj nowoczesny system telefoniczny umożliwia:
- pełną sygnalizację stanu abonentów i usług na ergonomicznym telefonie systemowym
- wysyłanie i odbieranie SMS z poziomu PC (programu pocztowego czy dedykowanego oprogramowania)
- integrację z oprogramowaniem CRM
- dostęp do funkcji centrali telefonicznej z poziomu PC
- szybkie przygotowanie bilingów dla poszczególnej osoby, działu, departamentu.
- tworzenie statystyk odnośnie połączeń celem optymalizacji
- automatyczny wybór najtańszego operatora telekomunikacyjnego
- szybkie przełączanie rozmów
- budowę infolinii z komunikatami lub głosowych systemów wielopoziomowych
- przyjmowanie połączeń z konkretnego regionu do konkretnych osób np. w dziale handlowym
Serwis
Systemy oferowane przez TTiTC są w pełni zarządzalne zdalnie, dzięki temu świadczymy usługi w całej Polsce przez 24h na dobę.