VNCS s.c.
Wdrażamy systemy Call Center wychodzące
Predyktywne Call Center to system którego celem jest zapewnienie rozmowy dla wszystkich pracujących konsultantów. System realizuje połączenia wychodzące, których ilość jest dynamiczna.
Projektujemy aplikacje IVR, nagrywanie rozmów, DDI, Centale telefoniczne IP-PBX
Swiadczymy pełna obsługę i doradztwo - audyt potrzeb telekomunikacyjnych, instalację i wsparcie techniczne.
Zapewniamy możliwość samodzielnego zarządzania systemem telekomunikacyjnym w firmie poprzez panel www.
Gwarantujemy bezpieczeństwo i stabilność funkcjonowania systemu - połączenia szyfrowane, wysoki poziom jakości usług.
Zapewniamy bezpieczeństwo połaczeń.
To zagadnienie jest szczególnie ważne jeżeli chodzi o wykorzystywanie Telefonii IP do prowadzenia rozmów biznesowych. Klasyczna sieć telekomunikacyjna (PSTN) analogowa i cyfrowa nie jest tak dostępna (fizycznie) dla potencjalnych intruzów jak sieć Internet.
Platforma NOTOS to usługi: SIP Trucking, Szyfrowanie połaczeń, Intercom, Fax2Mail, Mail2Fax, Połaczenia telekonferencyjne, Pozcta glosowa, Nagrywanie połaczeń, Virtual FAX, Transfer połaczeń, Blokowanie prezentacji numeru