nazwa firmy:
Orzeł Inkaso Sp. z o.o.
telefony:
kom. 512 246 711
www:
www.orzelinkaso.pl
email:
opis działalności:
Monitoring należności
Skutecznym narzędziem doskonale chroniącym Firmę przed skutkami niewypłacalności Klientów oraz wzmacniającym ich dyscyplinę płatniczą jest monitoring należności. Kontakt z Klientem jeszcze przed upływem terminu płatności pozwala wyeliminować opóźnienia wynikające z niedostarczenia faktur, błędów lub reklamacji. Profesjonalnie wyposażone Call Center, dzięki bieżącej kontroli sald, koncentruje swoje działania na opóźnieniach płatniczych, jednocześnie raportując swoje wyniki Klientowi. Tylko dynamiczne i konsekwentne działanie na tym etapie pozwala uniknąć windykacji lub postępowania sądowego.
Windykacja polubowna
W stosunku do Kontrahentów, którzy ignorują standardowe przypomnienia o zapłacie należności uruchamiamy procedury windykacji polubownej. Dla każdego Klienta dobieramy indywidualną ścieżkę, umożliwiającą odzyskanie należności w najkrótszym czasie, z wykorzystaniem najbardziej efektywnych narzędzi.
Korzystając z szerokiej gamy możliwości, takich jak: windykacja listowna, telefoniczna, mailowa i terenowa wybieramy z Klientem te, które będą w jego przypadku najbardziej skuteczne. Dzięki stałemu kontaktowi z Klientem, możemy w dynamiczny sposób dostosowywać podjęte działania do bieżących potrzeb procesu windykacyjnego.
Windykacja egzekucyjna i sądowa
W ramach windykacji sądowej podejmujemy działania mające na celu zgromadzenia aktualnych danych na temat dłużnika, opracowanie kompletnej dokumentacji sądowej i złożenie jej w odpowiednim sądzie. We współpracy z kancelarią prawną reprezentujemy naszych Klientów przed sądem. Gdy otrzymujemy tytuł wykonawczy stajemy się reprezentantem Klienta w procesie egzekucyjnym w charakterze pełnomocnika procesowego. Po sporządzeniu wniosku egzekucyjnego podejmujemy współpracę z kancelaria komorniczą w celu jak najszybszego wyegzekwowania z majątku dłużnika koniecznych wierzytelności.
Skutecznym narzędziem doskonale chroniącym Firmę przed skutkami niewypłacalności Klientów oraz wzmacniającym ich dyscyplinę płatniczą jest monitoring należności. Kontakt z Klientem jeszcze przed upływem terminu płatności pozwala wyeliminować opóźnienia wynikające z niedostarczenia faktur, błędów lub reklamacji. Profesjonalnie wyposażone Call Center, dzięki bieżącej kontroli sald, koncentruje swoje działania na opóźnieniach płatniczych, jednocześnie raportując swoje wyniki Klientowi. Tylko dynamiczne i konsekwentne działanie na tym etapie pozwala uniknąć windykacji lub postępowania sądowego.
Windykacja polubowna
W stosunku do Kontrahentów, którzy ignorują standardowe przypomnienia o zapłacie należności uruchamiamy procedury windykacji polubownej. Dla każdego Klienta dobieramy indywidualną ścieżkę, umożliwiającą odzyskanie należności w najkrótszym czasie, z wykorzystaniem najbardziej efektywnych narzędzi.
Korzystając z szerokiej gamy możliwości, takich jak: windykacja listowna, telefoniczna, mailowa i terenowa wybieramy z Klientem te, które będą w jego przypadku najbardziej skuteczne. Dzięki stałemu kontaktowi z Klientem, możemy w dynamiczny sposób dostosowywać podjęte działania do bieżących potrzeb procesu windykacyjnego.
Windykacja egzekucyjna i sądowa
W ramach windykacji sądowej podejmujemy działania mające na celu zgromadzenia aktualnych danych na temat dłużnika, opracowanie kompletnej dokumentacji sądowej i złożenie jej w odpowiednim sądzie. We współpracy z kancelarią prawną reprezentujemy naszych Klientów przed sądem. Gdy otrzymujemy tytuł wykonawczy stajemy się reprezentantem Klienta w procesie egzekucyjnym w charakterze pełnomocnika procesowego. Po sporządzeniu wniosku egzekucyjnego podejmujemy współpracę z kancelaria komorniczą w celu jak najszybszego wyegzekwowania z majątku dłużnika koniecznych wierzytelności.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno