1. Czym jest Business Navigator?
Business Navigator to dynamicznie rozwijająca się baza danych zawierająca
informacje o podmiotach gospodarczych zarejestrowanych na terenie Polski.
Nasz serwis jest aktualnym źródłem informacji dla wszystkich, którzy potrzebują
szybkiego dostępu do ogólnopolskiego spisu firm i instytucji. Business
Navigator to także świetny sposób na reklamę i promocję.
2. Jak poprawnie wyszukiwać informacje w bazie?
Wyszukiwanie informacji w bazie Business Navigator jest proste, głównie
dzięki temu, iż nie trzeba wypełniać wszystkich kryteriów. W zależności
od potrzeb mogą Państwo wyszukać konkretną firmę wpisując jej nazwę,
odszukać przedstawicieli branży wypełniając pole branży lub odszukać
podmioty gospodarcze według ich lokalizacji. Mogą Państwo także skorzystać
z szerokiej listy branżowej klikając na funkcję katalog branż.
3. W jaki sposób można dodać informacje o nowej firmie?
Jeśli pragniecie Państwo by informacje o waszej firmie pojawiły się
w bazie Business Navigator wystarczy skontaktować się z jednym z naszych
konsultantów pod numerem telefonu +48 519 121 050 od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 16.00. Konsultant odpowie na wszystkie Państwa
pytania i udzieli niezbędnych wskazówek. Można także przesłać drogą
elektroniczną wypełniony formularz
zgłoszeniowy.
4. Czy konieczne jest wypełnianie całego formularza zgłoszeniowego?
To Państwo decydują o tym jakie informacje pojawiają się w naszej bazie.
Dlatego nie mają Państwo obowiązku wypełniać całego formularza. Jako
firma staramy się aby informacje na temat wszystkich firm zarejestrowanych
w naszej bazie były jak najbardziej rzetelne i kompletne, dlatego zachęcamy
do dokładnego i w miarę szczegółowego wypełniania formularza. Czynimy
to także z myślą o Państwa potencjalnych Klientach, chcąc ułatwić im
odnalezienie żądanych informacji na temat branży, podstawowych danych
adresowych, kontaktu telefonicznego, adresów e-mail i stron WWW.
5. W jaki sposób i kiedy można uaktualniać informacje o swojej
firmie?
Jeśli wystąpią jakieś istotne zmiany dotyczące na przykład zmiany formy
prawnej, lokalizacji, numerów telefonów możecie Państwo dokonać korekty
w naszej bazie danych . Można skontaktować się z naszym konsultantem
pod numerem telefonu +48 519 121 050 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8.00 do 16.00. Zmiany zostaną wprowadzone już podczas rozmowy telefonicznej.
Można także wysłać nowe dane na adres email : navigator@baza-firm.com.pl
Istnieje możliwość samodzielnego dokonania zmian. Wystarczy odnaleźć
swoją firmę w bazie, klikając na nazwę firmy wyświetlić pełną wizytówkę,
zalogować się i dokonać samodzielnej edycji danych a następnie przesłać
poprawione informacje postępując zgodnie z instrukcją.
6. W jaki sposób można uzyskać swój login i hasło?
Należy odnaleźć swoją firmę w bazie danych, klikając na nazwę firmy
wyświetlić pełną wizytówkę. W dolnej lewej części wizytówki znajduje
się przycisk „przyślij login i hasło”. Dane zostaną przesłane tylko
na wcześniej podane adresy mailowe. W razie jakichkolwiek kłopotów z
logowaniem prosimy o skontaktowanie się z naszym konsultantem telefonicznie
lub poprzez pocztę email.
7. Czy zamieszczenie informacji o firmie jest płatne?
Wszystkim nowo zarejestrowanym w naszej bazie podmiotom gospodarczym
Business Navigator umożliwia prezentację swoich danych przez okres 12
miesięcy bezpłatnie. Dla firm, które są zarejestrowane w bazie dłużej
niż rok, posiadamy ofertę przedłużenia współpracy na kolejny rok lub
2 lata za jednorazową opłata , którą określa cennik naszych usług. Po
szczegółowe informacje na temat oferty promocyjnej prosimy Państwa o
kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu +48 519 121 050 lub
poprzez email: navigator@baza-firm.com.pl
8. Czy wyszukiwanie informacji w bazie jest płatne?
Przeszukiwanie naszej bazy danych jest bezpłatne. Business Navigator
przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy poszukują aktualnej i
wiarygodnej informacji o podmiotach gospodarczych.
9. Jak często aktualizowane są informacje?
Informacje aktualizowane są maksymalnie po 24 godzinach, bez względu na
to, czy pochodzą od nowo zarejestrowanych użytkowników czy od naszych
stałych klientów. Baza jest przeładowywana w godzinach nocnych, aby nie
zakłócać pracy systemu w ciągu dnia i nie utrudniać dostępu do informacji.